پرونده مرد جوان که به اتهام قتل عمه سالخورده‌اش در زندان به‌سر می‌برد، برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
کد خبر: ۹۶۱۴۲۷
محاکمه پسر جوان به اتهام قتل عمه

به گزارش جام‌جم، پاییز سال 93 زنی با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی به خاطر قتل خواهر سالخورده‌اش از برادر‌زاده جوان خود شکایت کرد.

شاکی به افسر بازجو گفت: من، خواهرم و برادرم در یک خانه موروثی در یکی از محله‌های جنوبی تهران زندگی‌ می‌کنیم. قرار بود برادرم این خانه را تخریب و تبدیل به آپارتمان کند. از خواهرم نیز وکالت گرفتند. برادرزاده‌ام قرار بود کارهای مربوط به ساخت ساختمان را انجام دهد. او خواهرم را فریب داد و وکالتی که از این خانه به وی می‌رسید را به نام خود تصاحب کرد. همین موضوع باعث درگیری میان ما شد.

وی افزود: شب حادثه خواهرم در خانه آنها بود که با برادرم به خاطر فریبکاری پسرش حرف می‌زد که با هم مشاجره کردند. همان موقع برادرزاده‌ام سر رسید که میان او و خواهرم درگیری رخ داد. پس‌از درگیری، خواهرم به خانه‌ام در همان ساختمان آمد. در حال آرام کردن خواهرم بودم که برادرزاده‌ام وارد خانه شد. وی با خواهر سالخورده‌ام درگیر شد و ابتدا ضربه‌ای با مشت به او زد و بعد خواهرم را به سمت دیوار هول داد که او بیهوش شد. وی را به بیمارستان منتقل کردم که با گذشت 40 روز خواهرم در بیمارستان فوت کرد.

با طرح این شکایت، تحقیقات برای دستگیری برادرزاده مقتول آغاز شد. او چند روز بعد دستگیر و در بازجویی اعتراف کرد که فقط با عمه‌اش درگیری لفظی داشته و او را به قتل نرسانده است. این در حالی بود که پزشکی قانونی نظر داد که مرگ زن سالخورده بر اثر ضربه‌هایی بوده که به وی وارد شده‌ است.

متهم به قتل پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. چند روز پیش او برای اخذ آخرین دفاع به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد که در این بار ه به قاضی پرونده گفت: من ضربه‌ای به عمه‌ام نزدم و او را نکشتم. او بیمار بود و به دلیل تومور مغزی فوت کرد.

این در حالی بود که شواهد پرونده نشان می‌داد مرد جوان مرتکب قتل شده است. بنابراین پرونده او با صدور جلب به دادرسی بزودی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال خواهد شد تا این مرد به اتهام قتل عمه‌اش محاکمه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها