چلسی- منچستریونایتد حساس‌ترین بازی امروز را برگزار می‌کنند

بازگشت مورینیو به استمفوردبریج

ساعت 18/30 امروز ورزشگاه استمفورد بریج در غرب لندن با تمام ظرفیت خود (41 هزار و 837 نفر) پذیرای دیدار حساس چلسی و منچستریونایتد خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۹۳۰۱

منچستریونایتد این فصل با مورینیو و خریدهایی مثل زلاتان ابراهیموویچ و بخصوص پل پوگبا، گرانترین تیم لیگ برتر جزیره است؛ اما با وجود این خریدها هنوز نتوانسته آن طور که هواداران انتظار دارند، ظاهر شود. بعد از هفته‌ها بحران، منچستریونایتد در یورولیگ در خانه مقابل فنرباغچه به برد 4 بر یک رسید تا موقتا با حاشیه‌ها خداحافظی کند. این تیم در هفته هشتم لیگ برتر در آنفیلد ورزشگاه اختصاصی لیورپول به تساوی بدون گل رسید. شکست در آن بازی شاید حتی نتیجه بازی با فنرباغچه را هم تغییر می‌داد؛ اما آنها در آنفیلد تساوی گرفتند تا با آرامش به هفته سوم یورولیگ پا بگذارند. حالا منیو با شرایطی بهتر از هفته‌های قبل گام به بازی هفته نهم می‌گذارد. نکته برجسته این بازی بازگشت مورینیو به استمفوردبریج است. مورینیو هم روزهایی بسیار شیرین با آبی‌ها داشت و هم روزهایی بسیار تلخ. او با جریمه‌ای بسیار سنگین به اوا کارنیرو، رئیس تیم پزشکی چلسی مجبور به ترک این تیم شد و حالا دوباره به استموفرد بریج بازگشته. هنوز کسی نمی‌داند چه برخوردی با این مربی متکبر می‌شود؛ اما با توجه به رابطه خوب هواداران چسی با این مربی پیش از جدایی، شاید برخورد محترمانه‌ای با او شود.

در آن سوی میدان، آنتونیو کونته قرار دارد. سرمربی تیم ملی ایتالیا که بعد از یورو به آبی‌های لندنی پیوست. اگرچه عالی نتیجه نگرفته؛ اما نتایج او در اولین فصل حضورش در لیگ برتر، افتضاح هم نبوده است. چلسی با کونته به طور میانگین در هر هفته 2 امتیاز گرفته تا بعد از هفته هشتم با 16 امتیاز در رده پنجم بایستد. منچستریونایتد هم در پایان هفته هشتم 14 امتیاز به دست آورده و در رده هفتم جدول است. 3 امتیاز این بازی هر یک از دو تیم را به جمع مدعیان قهرمانی سنجاق می‌کند.

کونته: تحت تاثیر مورینیو نیستیم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی به بازیکنانش هشدار داد نباید تحت تاثیر بازگشت مورینیو به استمفوردبریج قرار بگیرند: دیدار سختی مقابل یک تیم قدرتمند پیش رو داریم. بازی مقابل مورینیو نیست. خیلی مهم است که روی بازی و بازیکنان یونایتد تمرکز داشته باشیم و به درستی آماده شویم. طبیعی است وقتی یک مربی به باشگاهی که روزهای خوبی در آن سپری کرده بازمی‌گردد، استقبال گرمی از او به عمل بیاید ولی مهم‌ترین چیز این است که روی بازی تمرکز داشته باشیم. این حق اوست که استقبال گرمی از او به عمل آید؛ اما ما نباید بازی را فراموش کنیم.

مورینیو: این استقبال برایم مهم نیست

ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد و سرمربی پیشین چلسی در آستانه بازی با چلسی گفت: برایم فرقی نمی‌کند هواداران چلسی چطور از من استقبال کنند. وقتی پا به یک مسابقه فوتبالی می‌گذارم، روی چنین مسائلی تمرکز ندارم و تنها تمرکزم روی بازی است. همیشه سعی می‌کنم خود را برای بازی‌ها آماده کنم و چیز دیگری برایم اهمیت ندارد. انتظار چه چیزی را می‌توانم از هواداران چلسی داشته باشم؟ نمی‌دانم. من باشگاه چلسی را با حس خیلی خوب و توأم با موفقیت ترک کردم و هر کاری که از دستم ساخته بود برای چلسی انجام دادم و دوست ندارم به عقب برگردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها