رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: نیازهای داعش از محل دلارهای سعودی، قطر و اموال مردم مسلمان کشورهای عربی تأمین می‌شود، البته تأمین کننده اصلی داعش، آمریکا است.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۴
منتظر نابودی آل سعود در آینده‌ای نزدیک هستیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی عصر امروز در یادواره شهدای روستای حسن رباط از توابع شاهین شهر و میمه با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ثابت رهبر معظم انقلاب دیدار با خانواده‌های شهدا است اظهار داشت: در بسیاری از این دیدارها خانواده‌های شهدا از حضور ایشان اطلاع قبلی ندارند، از سوی دیگر خانواده‌های شهدا که بیشتر در سطح متوسط و زیرمتوسط جامعه زندگی می‌کنند خواسته‌ای از رهبر معظم انقلاب نداشته و به خانواده شهید بودن خود افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد آشوب و ناآرامی و گرفتن آرامش و امنیت از کشور افزود: داعش برای بمب گذاری در کشور تلاش کرده اما موفق نشده اما در کشورهایی همچون سوئد در روزهای گذشته در یکی از مراسم‌های عزاداری امام حسین(ع) با بمب‌گذاری، تعدادی به شهادت رسیدند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: داعشی‌ها افرادی فاقد انسانیت هستند که به زنان و کودکان و افراد ناتوان رحم نمی‌کنند و به وحشی‌گری می‌پردازند.

وی با اشاره به تلاش‌های آمریکایی‌ها برای ایجاد فساد در دنیا بیان کرد: نیازهای داعش از محل دلارهای سعودی، قطر و اموال مردم مسلمان کشورهای عربی تأمین می‌شود، البته تأمین کننده اصلی داعش آمریکا است و اسرائیل به عنوان ذی نفع فسادهای ایجاد شده توسط آمریکا تلاش می‌کند تا بین مسلمانان اختلاف ایجاد کند.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در مراسم حج امسال تصریح کرد: پیام ایشان بسیار خشمگینانه بود و این پیام را می‌توان مقدمه‌ای برای نابودی آل سعود دانست و ما منتظر نابودی آل سعود در آینده‌ای نزدیک هستیم.

اهدا گل و عطرافشانی گلزار شهدای روستای حسن رباط، سخنرانی حجت‌الاسلام حسین جوشقانی از اساتید حوزه و دانشگاه، مداحی مرتضی سخایی از دیگر برنامه‌هایی بود که در یادواره شهدای روستای حسن رباط در محل حسینیه قمر بنی هاشم این روستا برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها