شنیده می‌شود در یکی از تیم‌های لیگ برتری اتفاق بسیار عجیب و تاریخی رخ داده است. این تیم لیگ برتری قصد داشته به یکی از بازیکنانش پول زیر میزی بدهد. از آنجا که ممکن بوده این موضوع لو برود، پول مورد نظر را به قرارداد یکی از بازیکنان تیم اضافه کرده است. بدین ترتیب آن بازیکن نصف پول را خود می‌گیرد و نصف پول دریافتی را باید به بازیکن معروف تیم بدهد!
کد خبر: ۹۴۸۸۸۳

شنیده می‌شود دو بازیکن مطرح لیگ برتر با هم به مشکل خورده‌اند و بتازگی یکی از آنها در رختکن تیم رو به دیگر بازیکنان گفته که : «.... فقط دنبال بازوبند کاپیتانی است و حاضر است به خاطرش همه را قربانی کند!»

شنیده می‌شود با وجود اعلام وزیر درباره بسته شدن پرسپولیس با 15 میلیارد، طبق لیستی که سازمان لیگ از رقم دستمزدها اعلام کرده، طاهری تیمش را با 18 میلیارد تومان بسته است و در واقع حرف‌های وزیر با سندهایی که سازمان لیگ ارائه کرده تناقض دارد.

شنیده می‌شود وزارت ورزش قصد دارد از بهرام افشارزاده مدیرعامل سابق استقلال شکایت کند. در دوران حضور او در این تیم قراردادهایی بسته شده که از نظر وزیر ورزش غیرطبیعی است. قبلا وزارتخانه از فتح‌الله‌زاده شکایت کرده بود و این بار نوبت به افشارزاده رسیده که خودش از قراردادهای فتح‌الله‌زاده انتقاد داشت!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها