شنیده می‌شود بازیکنان پرسپولیس از مشکلاتی که بین کی‌روش و برانکو پیش آمده و هر روز حادتر می‌شود، بشدت گلایه دارند و معتقدند این مشکلات روی عملکرد آنها تاثیر می‌گذارد. این دو مربی از زمانی به مشکل خوردند که برانکو به اردوهای پیش از فصل تیم ملی اعتراض کرد و اعتقاد داشت نباید این اردوها برگزار شود. کی‌روش هم بشدت علیه برانکو موضع گرفت و از آن روز مشکلات آنها بسیار حادتر شده است.
کد خبر: ۹۴۷۹۱۳

شنیده می‌شود علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال در آستانه بازی استقلال و ذوب‌آهن قصد داشت فرشید اسماعیلی، هافبک نفوذی اثرگذار خود را بیرون بگذارد. این مسأله فقط به دلیل مسائل فنی بود، چراکه مجتبی حقدوست بازیکن جوان و تازه‌وارد استقلال خیلی خوب در تمرینات کار کرده بود. منصوریان اما سرانجام اسماعیلی را بازی داد.

شنیده می‌شود بوقچی‌های یک باشگاه لیگ برتر، یکی از مجریان صدا و سیما را تهدید کرده‌اند. این مجری که گزارش‌هایی را درباره آن تیم لیگ برتر و بوقچی‌هایش پخش کرده است، با تهدید این افراد روبه‌رو شده است.

شنیده می‌شود کارلوس کی‌روش از وضعیت بدنی یکی از بازیکنان تیم ملی ناراضی است و می‌گوید او چاق شده است. این بازیکن که در خط هافبک بازی می‌کند، در اردوی اخیر ایران زیاد خوب عمل نکرد. به همین دلیل سرمربی تیم ملی به او هشدار داده است که وزنش را پایین بیاورد.

شنیده می‌شود کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی به دستیارانش گفته به هیچ وجه واکنشی به حرف‌های اخیر علی کریمی نشان ندهند. بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی این روزها تبدیل به منتقد اول کی‌روش شده و حتی در نامه‌ای تند به تاج، از او خواست از تعطیلی لیگ برتر جلوگیری کند.

شنیده می‌شود اختلاف‌های مدیریتی در استقلال بالا گرفته و منصوریان از افتخاری خواسته تا جلوی این اتفاقات را بگیرد تا مبادا روی شرایط تیم تاثیر بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها