کارکثیف منیژه در سرویس بهداشتی پارک !+عکس

منیژه هیچ کار خلافی نکرده که بخواهد صورتش را بپوشاند و یا ما مجبور باشیم صورت شطرنجی‌اش را به شما نشان دهیم؛ اما او شرم دارد و خجالت می‌کشد. دوست ندارد اگر روزی او را در کوچه پس‌کوچه‌های شهر دیدید، بشناسیدش. خودش می‌گوید، از شغلش راضیست اما اگر از ته قلبش راضی بود که این‌گونه با دست‌ صورتش را نمی‌پوشاند.
کد خبر: ۹۴۷۳۸۱
کارکثیف منیژه در سرویس بهداشتی پارک !+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، منیژه دیگر عادت کرده است که هر روز، صبح خیلی زود از خواب بیدار و راهی یکی از همین پارک‌های تهران شود. کارش نظافت سرویس بهداشتی پارک است. صبح به صبح چکمه‌های سفید بلندش را پا می‌کند و می‌رود سراغ اتاقک کوچکش؛ تی و شوینده‌ها را برمی‌دارد و می‌افتد به جان سرامیک‌ها. کارش زیاد است؛ از نظافت روشویی‌ها بگیر تا تمیز کردن سنگ توالت‌ها را تنهایی انجام می‌دهد. کارش تا غروب خورشید طول می‌کشد. دوست ندارد شب‌ها را در اتاقک مجاور سرویس بهداشتی سر کند، برای همین آفتاب که می‌رود، او هم راهی خانه می‌شود و می‌رود پیش بچه‌هایش.

منیژه خوش‌اخلاق است و معمولا لبخند بر لب دارد. می‌گوید دیگر به بوهای بدی که در سرویس‌های بهداشتی عمومی می‌پیچد، عادت کرده است. می‌گوید از شغلش راضیست اما وقتی کلمه رضایت را ادا می‌کند، لبخند همیشگی‌اش از روی لبانش محو می‌شود.

منیژه می‌گوید، برای کار در سرویس بهداشتی پارک ماهانه 900 هزارتومان حقوق می‌گیرد و تقریبا راضیست؛ اما از سنگینی نگاه‌های خیلی از ماها ناراضی‌ است. او خیلی دوست ندارد درباره زندگی شخصی‌اش توضیح دهد و فقط به یک شرط حاضر می‌شود عکاس تصویرش را ثبت کند. شرطش این است که صورتش در عکس پیدا نباشد. خودش می‌نشیند روی صندلی و با دو دست کار کرده و پوستی که حالا بدجور خشن شده است، صورتش را می‌پوشاند که خیالش راحت باشد.

منیژه صبح تا شب در سرویس بهداشتی پارک تنهاست و شاید هیچ کدام از ما هم تا بحال حوصله نکرده‌ایم هم‌صحبت او باشیم و از تنهایی در بیاوریمش. خودش می‌گوید که ما او را می‌بینیم و سر تا پایش را برانداز می‌کنیم؛ اما حتی یک سلام خشک و خالی هم به او نمی‌دهیم. حالا خسته نباشید گفتن، بماند.

منیژه مثل همه ما یک آدم معمولی است؛ گیرم روزگار تا حدی به او سخت‌تر گرفته باشد. شاید وقتی او را می‌بینیم، بهترین کار این باشد که با سلام دادن و روی گشاده به او اعتماد به نفس بدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۳
زینب
-
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
خسته نباشی شیرزن خداقوت كارحلال ننگ نیست مایه افتخاروعزت است سربلندباشی عزیزم
ناشناس
-
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
واقعا" این تیتر در شان این خانم ویا هر كسی كه از این قبیل شغل رادارند نیست بهتره كه خبر نگارهای عزیز بیشتر حال و هوای این قشر خدوم را داشته باشند .
علیرضا
-
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
خسته نباشی شیرزن. درود بر تو
فرشاد
-
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
كار عار نیست . بالاخره این كار را هم كسی باید انجام دهد . نكته مهم اینست كه جایگاه اجتماعی این فرد نباید پایین انگاشته شود . مردم هم باید بیشتر به این فرد احترام بگذارند .
لیلا
-
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
به نظردر تیتر به جای كار كثیف باید كار ارزشمند لحاظ می شد چرا كه اگر چنین اشخاصی یك روز شهر را نظافت نكنند شهر را گند می گیرد و نبود این اشخاص بیشتر محسوس می شود ، اما كاش دستمزد چنین كار خدماتی بالا تعیین می شد كه ارزش چنین كاری در جامعه فرهنگ سازی می شد
لیلا
-
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
چرا با این عنوان مطلب رو شروع كردید یعنی چی كار كثیف واقعا متاسفم كسی كه از راه حلال نان در می آورد شما میگویید كار كثیف چون ادم بدبختی است به خود اجازه میدهید برای جذب مخاطب هر كاری بكنید این كار كثیف است نه كار منیژه
ناشناس
-
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
این تیتر یعنی چه كار كثیف ؟ یه آدم زحمتكش كه برای گذران زندگیش كار می كنه و نون حلال درمیاره كارش كثیفه ؟
حسین
-
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
كار كثیف را كسانی می كنند كه در بهترین شرایط از هر منظر و كسب مزایایی كه برای مردمی كه در كشورهای امپریالیست هم زندگی می كنند تعجب و تهوع آور است به غارت بیت المال مسلمین مشغولند و به مردم،اسلام و انقلاب خیانت می كنند و آن را خدمت نام می نهند
منصف
-
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
بسیاری از افرادی كه نام رییس ،مدیر و امثالهم را یدك می كشند نبودشان نه تنها باعث هیچ مشكلی نمی شود بلكه وجود آنها باعث خسارت به جامعه است ولی اگر یك رفتگر زحمتكش یا امثال این شهروند زحمتكش نباشند كوچه و خیابان به گند كشیده می شود
سیمین
-
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
تیتر طوری است كه من فكر كردم كه شاید
دوربین نصب كرده
گروگان گرفته
ادم كشته
بسیار تیتر كثیفی را برای جلب خواننده انتخاب كردید.
متاسفم كه ادیتور مجله قبول میكند كه اینگونه خواننده پیدا كند.
من شخصا به این خانم عزیز تعظیم میكنم و كارش را بسیار قدر مینهم.
خسته نباشی عزیز زحمت كش.
سرت دا بالا بگیر و از خیلی خیلی بالا تر به ما كوچكها نگاه كن.
امثال شما جواهر جامعه هستند.
مواظب خودت و قلبت باش
الهه
-
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
واقعا كه.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بااین تیتر انتخاب كردن شما .......كلی توهین كردید به شهروند شرافتمند ایرانی
رضا
-
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
بالا خجالت بكشین این چه تیتریه زدین زنده باد شیرزن
عباس
-
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
كار كردن عار نیست , ارزش انسان به فعال بودن و كار كردن است .
در جهان غرب با تمام تبلیغاتی كه علیه غرب میكنیم , انسان با ارزش انسانی است كه كار میكند .
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
كاركثیف !!!واقعابرای نویسنده ازته قلبم ابرازتاسف میكنم حالامن فكركردم چكاركرده دزدی خیانت و....نون حلال نه كثیفه ونه عاره باعث افتخاره كاراون مدیری كثیفه كه حقوق چندصدملیونی میگیره ولی همنوعش به یه ته دیگ توسطل اشغال كنارخیابون قناعت میكنه جای بسی تامل!!!
كارمند مفلس
-
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
خسته نباشی خداقوت. كار كثیف شامل حال كسانی است كه با بالاكشیدن اموال مردم ، دریافت حقوق نجومی آبرومندانه از مردم دزدی میكنند .عزیزم اگر شما خانومی و دیگر همكارانت نباشی ما مردم چه كنیم. افسوس كه همیشه زحماتت را نادیده انگاشتیم و با بی حوصلگی از كنارت ردشدیم .شما ما را ببخش . این ماییم كه باید صورتمان را بپوشانیم چرا كه امثال شما نعمتی هستید برای جامعه. حیف كه حقوقتان خیلی كم است در مقابل این همه كار و تلاش شبانه روزی.
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
احتمالا خبرنگار از نورچشمی های جام جم بوده كه این تیتر رو چاپ كرده
مجتبی
-
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
به نظر من بهترین احترام به ایشان پاكیزه نگه داشتن و كم كردن از حجم كار این فرد زحمتكش هستش.متاسفانه خیلی ها رعایت نمی كنند ..........
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
خسته نباشی عزیزم خدا قوت
علی
-
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
جام جم باز هم غیر حرفه ای كار كردی. خواهرم هزاران بار به خودم می بالم كه هموطنم كسی است كه از سر غیرت كار میكند و مان حلال میخورد صورتت را نپوشان شما الگو هستید الگوی افرادی كه همه اش مینالند و دریغ از حركتی..
نیكو
-
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
۰
۰
كار كردن عار نیست . برای نان حلال تلاش میكند كه واقعا حلال است .بدا به حال مسئولینی كه حقوق انچنانی میگیرند. انوقت این بند ه خدا باید از صبح تا شب بابت لقمه ای نان اینگونه زحمت بكشد .در ضمن تیتر اول روزنامه اصلا مناسب نیست .اگر چه مكان مناسب وتمیزی نیست اما كارش قابل احترام است ما یاد گرفتیم از كنار این انسانهای زحمتكش بسادگی بگذریم.خسته نباشید.
علی
-
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
۰
۰
بانوی قهرمان.سرت را بالا بگیر.بردن نان حلال سر سفره خجالت نداره .شما افتخار زنان سرزمین ایرانی.
محمد حسن
-
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
۰
۰
والله كه سرم درد گرفت..
به نظر بنده جام جم یك عذرخواهی بدهكارهست.
ریحانه
-
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
بی شك تیتری كه شما زدین كثیفتر از كار شرافتمدانه این خانمه. به قیمت چند تا كلیك بیشتر به خودتون اجازه میدین هر توهینی كه دلتون می خواد به مردم شریف این مملكت نسبت بدین.
كار كثیف دزدی و اختلاس و حقوقهای نجومی بی زحمته ....

نیازمندی ها