نبود پول در عابر بانک‌های شادگان این روزها سبب سردرگمی شهروندان شده که این مشکل را کمبود خودپردازها در سطح شهر تشدید کرده است.
کد خبر: ۹۳۴۶۶۹

به گزارش مهر، نبود اسکناس در برخی خودپردازهای بانک‌ها یا خراب بودن برخی از این دستگاه‌ها در شعب مختلف بانک‌ها، موجب گلایه‌مندی شهروندان شادگانی شده است.

عابر بانک‌ها اگرچه در برخی مواقع خدماتی را به مردم ارائه می‌کنند، ولی در اکثر اوقات عبارت «دستگاه موقتا خراب است» یا «دستگاه قادر به پاسخگویی نیست» را در صفحه‌نمایش خود نشان می‌دهند.

برخی از مردم شادگان از این‌که خودپرداز بانک‌ها در روزهای تعطیل اسکناس ندارند، گلایه داشته و خواهان پاسخگویی مسئولان بانک‌ها و رفع این مشکل شده‌اند.

یکی از شهروندان شادگانی در این باره اظهار می‌کند: با توجه به کمبود دستگاه خودپرداز و کم بودن شعب بانکی در شهر شادگان، شهروندان برای برداشت وجوه نقد با مشکل روبه‌رو هستند و این معضل باعث ایجاد صف‌های طولانی و معطلی شهروندان بخصوص در روزهای واریز یارانه و همچنین هنگام پرداخت اقساط و دیگر امورات بانکی شده است.

یکی دیگر از مراجعان به این خودپردازها می‌گوید: خیلی وقت‌ها هیچ‌کدام از خودپردازها کار نمی‌کنند و بهتر است فکر برداشت پول، انتقال یا خرید انواع شارژ تلفن همراه و... از این عابر بانک‌ها را فراموش کنیم و امیدوار باشیم فردا مشکل حل‌شده باشد.در همین حال، معاون فرماندار شادگان، بر ضرورت فعال نگه‌داشتن خودپرداز بانک‌های شهرستان بویژه در ایام تعطیل تأکید می‌کند.

نعمت‌الله آلبوغبیش بیان می‌کند: بعضا مشاهده می‌شود، در تعطیلات بیش از یک یا دو روز اکثر خودپردازهای شادگان غیرفعال شده و سرگردانی شهروندان در کنار خودپردازها نارضایتی ایجاد می‌کند.

وی ادامه می‌دهد: مطمئنا باید برای رفع این معضل در شهرستان اقدامی صورت گیرد؛ زیرا نبود پول در دست مردم آن‌هم در روزهای تعطیل که رفت‌وآمد و دیدوبازدید و خرید بیشتری خواهند داشت، روند صحیحی نیست.

آلبوغبیش می‌گوید: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای رفع مشکلات مردم چه در این زمینه و چه در سایر زمینه‌ها گام بردارند زیرا ما به مقام و منصب می‌رسیم که به مردم خدمت کنیم نه این که برای آنان مشکل‌آفرین باشیم یا نسبت به کمبود و کاستی‌های مردم بی‌تفاوت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها