در ادامه برنامه‌ریزی شبکه نمایش برای پخش فیلم‌های جدید، در شهریور 95 چهار فیلم سینمایی از این شبکه پخش می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۷۵۱

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «به سوی غرب»، «صبح بخیر رئیس‌جمهور»، «چشم بزرگ» و «گرگ مبارز» از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

فیلم «به سوی غرب» محصول 2015 انگلستان و نیوزیلند، با بازی مایکل فاستبندر که نامزدی جایزه اسکار را برای فیلم «12 سال بردگی» در کارنامه دارد، جزو فیلم‌هایی است که شبکه نمایش برای پخش شهریور ماه در نظر گرفته است. فیلم «صبح بخیر رئیس‌جمهور»، محصول 2009 کره جنوبی فیلم بعدی شبکه نمایش برای شهریور ماه است. این فیلم سرگذشت سه رئیس‌جمهور کره جنوبی را در طول دوره ریاستشان و چالش‌های مختلفی را که هریک در سیاست و اصول اخلاقی با آن روبه‌رو هستند، به تصویر می‌کشد. فیلم «چشم بزرگ» محصول 2014 آمریکا با بازی ایمی آدامز و کریستوفر والتز است که حضور موفقی در جشنواره‌های متعددی مانند اسکار و گلدن گلوب داشته، فیلم بعدی شبکه نمایش است. کارگردانی فیلم را تیم برتون، کارگردان فیلم‌هایی چون «ادوارد دست قیچی»، «عروس مرده» و «بازگشت بتمن» را به‌عهده داشته که تاکنون دو بار نامزدی جایزه اسکار را نیز در کارنامه دارد.

«گرگ مبارز» محصول 2015 از ساخته‌های کشور چین، داستان سرباز ویژه‌ای با مهارت‌های فوق‌العاده تیراندازی است که در یکی از ماموریت‌ها با گروهی مزدور به سرکردگی یک دلال مواد مخدر روبه‌رو می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها