سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی به دنبال ناکامی در جام باشگاه‌های آسیا از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.
کد خبر: ۹۲۴۵۰۳
کناره‌گیری شمسایی از سرمربی‌گری تاسیسات دریایی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایسنا ، تیم فوتسال تاسیسات دریایی، نماینده ایران در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا هفته گذشته با باخت مقابل تیم ناگویای ژاپن از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند و ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران در این مسابقات را رقم زد.

به دنبال این ناکامی، وحید شمسایی، مربی تیم در مسیر بازگشت به ایران در فرودگاه از بازیکنان و کادر فنی تیم خداحافظی کرده و با بیان این که تمدید قراردادش برای سومین سال پیاپی با تاسیسات از ابتدا اشتباه بوده، از اتمام همکاری با این تیم خبر داد و اعلام کرد که دیگر در تمرینات شرکت نخواهد کرد.

مسئولان باشگاه نیز که مخالف کناره‌گیری شمسایی هستند، قرار است امروز (شنبه) در جلسه‌ای این موضوع را مورد بررسی قرار دهند و به احتمال فراوان شمسایی نیز در این جلسه از تصمیم خود دفاع خواهد کرد.

همچنین به دنبال کناره‌گیری شمسایی، شنیده می‌شود که برخی بازیکنان تیم، ساز جدایی کوک کرده‌اند و در فکر دریافت رضایت‌نامه هستند.

از طرفی این احتمال نیز می‌رود که شمسایی با انگیزه شوک دادن به تیم از بازیکنانش خداحافظی کرده و شاید بعد از جلسه با مسئولان باشگاه، در تمرین‌ها حاضر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها