وزارت بهداشت پیگیر پرونده کیارستمی

قائم‌مقام وزیر بهداشت اعلام کرد: جزئیات پرونده و ریز اقدامات انجام شده برای مرحوم کیارستمی تا مرحله اعزام به کشور فرانسه با حضور تیمی از پزشکان متخصص و کارشناسان مورد رسیدگی دقیق قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۲۲۱۱۵

به گزارش جام‌جم، ایرج حریرچی گفت: پزشک معالج ایشان در بخش خصوصی توسط شخص آقای کیارستمی انتخاب شد. او پزشکی است که همه دوران تحصیلات خود را در کشور سوئیس گذرانده است.

حریرچی ادامه داد: اولین عمل جراحی وی به دلیل مشکل روده‌ای بود، ولی اعمال جراحی بعدی به دلیل ایجاد عارضه در جراحی اول و نیز التهاب کیسه صفرا انجام شد. جراحی اول و دوم را همین جراح انجام داده، ولی جراحی سوم و چهارم توسط جراح دیگری صورت گرفته است.

قائم مقام وزیر بهداشت تصریح کرد: اعتماد مردم و بیماران به پزشک، سرمایه اصلی حوزه سلامت است و خدشه‌دار شدن این اعتماد نه به نفع مردم و نه به نفع هیچ‌کس نیست. سالانه بیش از 800 میلیون بار مراجعه سرپایی به حوزه سلامت و بیش از هشت میلیون و 500هزار بستری در محیط این اعتماد عمومی رخ می‌دهد. جالب توجه این است که در تمام یا قریب به تمام بررسی‌هایی که در سه دهه اخیر در مورد گروه‌های مرجع مردم انجام شده است، گروه پزشکی جزو دو یا سه گروه اول بوده‌اند و گروه‌های مدعی دیگر در درجات بعدی قرار داشته‌اند. بعضی اظهارات اخیر مطابق‌ شأن افراد هنرمند و برجسته نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها