داریوش ارجمند زنگ افتتاح نمایش «کارت دعوتی برای افتتاحیه من» را در تماشاخانه همای سعادت به صدا درمی‌آورد.
کد خبر: ۹۲۱۲۴۵

این نمایش با طراحی و کارگردانی نوید فرحمرزی جمعه 25 تیر با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه در تماشاخانه همای سعادت روی صحنه می‌رود و سپس اجرای عمومی خود را در همین تماشاخانه آغاز می‌کند.

سیر داستانی این نمایش متأثر از بیتی از حافظ است که می‌گوید: در اندرون من خسته‌دل ندانم کیست/ که من خموشم و او در فغان و در غوغاست) . این نمایش هر شب ساعت 20 با بازی نوید فرحمرزی، امیر طهرانی و ماهان ابراهیم‌زاده روی صحنه می‌رود.

انتقاد قزوه از جوزدگی شاعران جوان

علیرضا قزوه، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در شب شعر چهاردهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره از جوزدگی شاعران انتقاد کرد.

او گفت: ما شاعران جوزده نباشیم و تنها در یک موضوع عاشقانه یا آیینی شعر نگوییم. او با تاکید بر این‌که شاعران تک بعدی وارد عرصه شعر نشوند اظهار کرد: حسین منزوی بیش از من به عنوان شاعر آیینی، شعر برای امام حسین(ع) دارد.

این موضوع به روحیه مردم زنجان و خاندان اصیلی که در آن زندگی کرده است هم برمی‌گردد. منزوی در عین حال غزل‌های عاشقانه زیبایی هم در کنار شعرهای آیینی خوبش دارد و شعر را تک بعدی نگاه نکرده است.

خواننده «ماه عسل» کنسرت می‌گذارد

محسن یگانه که این روزها بیشتر زمان خود را با دخترش سپری می‌کند، در کنسرت مرداد خود از آلبوم «نگاه» برای مخاطبانش می‌خواند.

این هنرمند پس از این‌که بهمن سال گذشته در قالب جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت، اجرایی نداشت تا این‌که در جدیدترین اجرای صحنه‌ای خود با کنسرتی تابستانی برای مخاطبانش می‌خواند. یگانه 11 و 12 مرداد پس از شش ماه، چهار نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران عاشقانه‌هایش را می‌خواند. این خواننده امسال تیتراژ برنامه «ماه عسل 95» را هم خواند که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد.

بهاره رهنما و تفاوت درآمدهای سینما و تئاتر

بهاره رهنما، بازیگر سینما و تئاتر این روزها در نمایش «دوباره اون آهنگ رو بزن سَم» ساخته داوود بنی اردلان در تالار حافظ روی صحنه است. او روز گذشته به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: درآمد بهترین بازیگر تئاتر یک بیستم بازیگر معمولی سینما نیست. از این رو اهمیت پیگیری موضوعاتی چون بیمه برای بازیگران تئاتر بسیار زیاد است. او ادامه داد: من به این دو خانواده‌سینما و تئاتر تعلق دارم، چرا که از 17 سالگی در سینما فعال بودم و در 21 سالگی وارد عرصه تئاتر هم شده‌ام. با هر دو فضا آشنایی داشته و معتقدم باید بین بیمه بازیگران این دو صنف، تفاوت وجود داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها