روی آنتن

عسگرپور طرح «برای او» را به تلویزیون برد

محمدمهدی عسگرپور که سال گذشته مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» را روی آنتن شبکه یک سیما برده بود طرحی دیگر را به تلویزیون ارائه کرد. به گزارش مهر، «برای او» که در حال حاضر در انتظار تایید تلویزیون به سر می‌برد قصه مادری با دو دختر و یک پسر است که از شرایط رفاهی خوبی برخوردارند و داماد خانواده امور مالی را به عهده دارد. بخشی از دارایی این خانواده، زمینی در خارج از شهر است که مدت‌هاست زن و مردی آنجا زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۰۹۲۹

ادعای مالکیت این زن و مرد باعث درگیری و آغاز یک‌سری ماجراهای حقوقی و اجتماعی می‌شود. عسگرپور که علاوه بر نویسندگی، کارگردانی این مجموعه را هم به عهده خواهد داشت پیش از این مجموعه‌هایی چون «نفس گرم»، «گل‌های گرمسیری»، «شیدایی»، «جراحت» و ... را برای تلویزیون تولید کرده است.

«ماه و پلنگ» در میانه‌ راه تولید

سریال «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب این روزها در میانه راه تولید قرار دارد. به گزارش فارس، حدود چهار ماه از شروع تصویربرداری سریال «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین کوب می‌گذرد. مطلبی نویسنده این سریال نیز تمامی 30 قسمت از این سریال را به طور کامل به نگارش درآورده است. در این سریال بازیگرانی چون داریوش ارجمند، شاهرخ استخری و پوراندخت مهیمن و ... به ایفای نقش می‌پردازند که چندی پیش بازی ارجمند و مهیمن در این سریال به پایان رسید. به گزارش فارس «ماه و پلنگ» سریالی 30 قسمتی است که به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب برای شبکه سه سیما در حال تولید است. این سریال که یک ملودرام اجتماعی است،مسائل روز جامعه را به تصویر می‌کشد.

شب فیروزه‌ای ایران در حافظیه شیراز کلید خورد

به گزارش روابط عمومی صدا وسیمای مرکز فارس، تعامل دو شبکه پنج و فارس در شیراز آغازگر فصلی نو در توجه به میل و نیاز مخاطبان شده است. برنامه شب فیروزه‌ای کار مشترک دو شبکه است و تلاش دارد تا شب‌های گرم تابستان را با حضور خانواده‌ها در فضاهای جذاب و تاریخی شیراز خاطره انگیز کند. این برنامه هر شب ساعت 21 و 10 دقیقه از هر دو شبکه روی آنتن می‌رود. گفت‌وگو با هنرمندان محبوب کشور و استان، پخش ترانه‌های جذاب و شنیدنی در کنار انعکاس ظرفیت‌های مذهبی، گردشگری، فرهنگی، اقتصادی استان فارس و شهر شیراز از دیگر بخش‌‌های این برنامه است.

«صلاه ظهر» برای ماه محرم ساخته می‌شود

سریال «صلاه ظهر» به تهیه‌کنندگی سعید کمانی برای ماه محرم در مرحله پیش تولید قرار دارد. به گزارش فارس، زامیاد سعدوندیان با مشارکت ناجی هنر مراحل نگارش این سریال را برای ماه محرم امسال در نظر گرفته است. «صلاه ظهر» قصه پلیسی دارد که به تقابل خیر و شر می‌پردازد. هنوز کارگردان این سریال 10 قسمتی مشخص نیست.

نگاهی به کارنامه کیارستمی در «نقد سینمای ایران»

برنامه «نقد سینمای ایران» روز سه‌شنبه (22 تیر ماه) ویژه‌برنامه‌ای برای سینمای کیارستمی در نظر گرفته است. رضا حامدی‌خواه، تهیه‌کننده این برنامه در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: اولین قسمت از این برنامه سه‌شنبه (امروز) روانه آنتن می‌شود، به‌ویژه‌برنامه‌ای برای عباس کیارستمی اختصاص دارد. او ادامه داد: در بخش نقد فیلم این هفته، با حضور برزو نیک‌نژاد کارگردان و شبنم مقدمی بازیگر فیلم «زاپاس» به‌نقدو بررسی این فیلم خواهیم نشست و همچنین در بخش ویژه‌برنامه سینمای عباس کیارستمی با حضور شادمهر راستین و اکبر نبوی به بررسی سینمای این هنرمند پرداخته می‌شود. برنامه «نقد سینمای ایران» به تهیه‌کنندگی رضا حامدی‌خواه سه‌شنبه هر هفته ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و بازپخش آن فردا ساعت 9 و 30 دقیقه خواهد بود.

روایت عشق مدافعان حرم

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، برنامه «روایت عشق» امروز ساعت 16 و 40 دقیقه میزبان خانواده شهید مدافع حرم علی‌اکبر عربی می‌شود و گوشه‌هایی از زندگی و مجاهدت غیورمردانی را روایت می‌کند که تا پای جان ایستاده‌اند تا پای حرامیان به حریم آل‌الله باز نشود.

فرزاد موتمن در «فیلم کوتاه»

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، «فیلم کوتاه» به تهیه‌کنندگی عماد خدابخش در چهارمین قسمت از سری جدید، با حضور کریم لک‌زاده از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه همراه است و بخش‌هایی از آثار مختلف او در برنامه پخش می‌شود. در بخش آموزشی «فیلم‌کوتاه» فرزاد موتمن فیلمنامه نویس و کارگردان حضور دارد و درباره فیلمنامه در فیلم کوتاه برای مخاطبان سخن می‌گوید. این برنامه امشب ساعت 21 از شبکه مستند پخش می‌شود. همچنین شبکه مستند سیما در چهل و چهارمین قسمت از مجموعه «گنجینه» مستند «بره‌ها در برف به دنیا می‌آیند» ساخته فرهاد مهرانفر را چهارشنبه 23 تیر ماه ساعت 21 پخش می‌کند.

«صبح بخیر ایران» با بخش‌های جدید

برنامه صبحگاهی «صبح بخیر ایران» با اضافه شدن بخش‌های جدید و تغییرات در برخی آیتم‌ها پخش خود را از سر گرفته است. احسان نیلی تهیه‌کننده برنامه «صبح بخیر ایران» در خصوص ویژگی‌ها و تغییرات این برنامه با اتمام ماه مبارک رمضان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برنامه به همان شکل قبلی ادامه دارد. البته یک سری تغییرات آیتمی داشته‌ایم که این تغییرات بیشتر به لحاظ ظاهری و شکلی هستند. وی افزود: یکی از بخش‌ها، «روستاگرد» است که تابستانی‌تر شده است؛ یعنی مکان‌هایی که رفته‌ایم از تنوع بیشتری برخوردار بوده‌اند. قسمت بعدی اضافه شدن ورزش صبحگاهی است. این بخش در گذشته هم به‌صورت آموزشی وجود داشت که هم اکنون نیز در حد 3 دقیقه وکوتاه پخش می‌شود. به علاوه آیتم موسیقی نیز ترکیبی از موسیقی فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی است که از نظر تنوع و تعداد تغییراتی داشته است. سعی کرده‌ایم، آیتم‌های گزارشی را یک مقدار به روزتر و جذاب‌تر کنیم.

«دورافتاده» روی آنتن رادیو نمایش می‌رود

از امروز ساعت 16 شنونده نمایش رادیویی «دورافتاده» در رادیو نمایش باشید. به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این سریال رادیویی را رویا افشار نوشته که به ماجراهای دلنشین زندگی در روستا می‌پردازد. در این نمایش رادیویی، هنرمندانی چون محمدرضا علی، سینا نیکوکار، ناهید مسلمی، مهدی طهماسبی، محسن بهرامی، مهرداد مهماندوست و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش پرداختند.

گوش شنوا در رادیو صبا

به گزارش رادیو صبا، برنامه «گوش شنوا» کاری از گروه طنز و سرگرمی رادیو صباست که امروز ساعت 12 و 30 دقیقه از این شبکه پخش می‌شود و به موضوع کالاهای وارداتی می‌پردازد.

سری دوم «رستوران جنگل2» در دست تولید

تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه انیمیشن «رستوران جنگل2» گفت: از بهمن ماه سال گذشته سری دوم انیمیشن «رستوران جنگل2» را کلید زدیم و تاکنون 5 قسمت تولید شده است. محمدرضا حنفی به فارس افزود: از این 5 قسمت تولید شده، فقط مراحل فنی 2 قسمت به همراه خروجی‌های نهایی 3 قسمت باقی مانده و مراحل دوبله، متحرک‌سازی و ... آن انجام شده است.

این تهیه‌کننده همچنین درباره تفاوت‌های سری 1 و 2 این انیمیشن نیز گفت: با توجه به سری 1 از این مجموعه انیمیشن، اصلاحاتی را انجام دادیم و تعدادی از دوبلورهایمان نیز تغییر کردند. همچنین کیفیت کاراکترها از نظر ظاهری، بافت لباس، چهره و حرکت‌ها تغییر کرده و کیفیت تصاویر به فول اچ‌دی ارتقا یافته است. در مورد قصه‌های کار نیز باید بگویم که فانتزی بودن آنها را بیشتر کردیم. در انیمیشن «رستوران جنگل 2» شوکت حجت مدیر دوبلاژ و پرویز ربیعی، جواد پزشکیان، تورج نصر، امیر صمصامی، علی همت، اردشیر منظم، سعید شیخ‌زاده، علیرضا شایگان و امیر عطرچی به عنوان دوبلور حضور خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها