مستند «سریر عفاف» با استناد به اسناد و شواهد تاریخی با پخش از شبکه مستند، از «عفت، حیا و پوشیده بودن بانوان ایرانی» در طول تاریخ و در ادیان مختلف در سرزمین ایران سخن می‌گوید. به گزارش روابط عمومی ‌شبکه مستند، این مستند با گویندگی نرگس آبیار امشب ساعت 22 پخش می‌شود. همچنین «بردگان جام جهانی قطر» با پخش از شبکه مستند، وضعیت تأسف برانگیز و اسفناک کارگران خارجی در استادیوم کشور قطر را به تصویر می‌کشد. این مستند امشب ساعت 21 و 30 دقیقه از این شبکه روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۹۲۰۶۰۵

تودیع و معارفه مدیران شبکه قرآن سیما برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ‌سیما، در مراسمی‌ که با حضور پورحسین قائم مقام معاونت سیما و مدیران شبکه قرآن سیما برگزار شد، از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد موسوی مدیر پیشین این شبکه قدردانی و محمدحسین محمدزاده به‌عنوان مدیر جدید معرفی شد.

جشنواره فیلم‌های سینمایی در شبکه یک

جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه یک سیما؛ هر شب یک فیلم پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «نجات بزرگ، 12 سال بردگی، کلت 45، پیشتازان فضا، نبرد سوداگران و شهر ویران» فیلم‌های سینمایی هستند که این هفته حدود 30 دقیقه بامداد تقدیم بینندگان شبکه یک می‌شود.

آغاز پیش‌تولید مجموعه عروسکی «شکرستان»

پیش‌تولید مجموعه عروسکی «شکرستان» به کارگردانی فواد صفاریان‌پور و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی آغاز شد. به گزارش فارس، در این مجموعه عروسکی صداپیشه‌ها و عروسک‌گردان‌های بسیاری حضور دارند که تاکنون حضور برخی از آنها قطعی شده است. از گروه عروسک‌گردان‌ها می‌توان به بنفشه بدیعی سرپرست عروسک گردان‌ها و بنفشه صمدی، نگار شهبازی، محمد لقمانیان و امیر سلطان‌احمدی اشاره کرد. مجموعه عروسکی «شکرستان» در 50 قسمت 60 دقیقه‌ای در مرکز پویانمایی صبا تولید می‌شود و قرار است پنجشنبه‌ها و جمعه‌‌ها ساعت 21 از شبکه دو سیما روی آنتن برود.

بازیگران جدید در «علی‌البدل»

سریال «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری این روزها با مشخص شدن تعداد 15 قسمت در روستاهای همدان با حضور دو بازیگر جدید پیگیری می‌شود. به گزارش فارس، تاکنون حدود 40درصد از این سریال مقابل دوربین سیروس مقدم رفته و سیما خضرآبادی و علی استادی نیز به فهرست بازیگران «علی‌البدل» اضافه شدند. قرار بر این است تا بازیگران دیگری نیز به فراخور قصه به سریال اضافه شوند.

فصل دوم «خانه ما» کلید ‌خورد

فصل دوم مستند مسابقه «خانه ما» در شهر اصفهان کلید خورد. براساس اعلام حسام اسلامی، کارگردان مستند مسابقه «خانه ما» تصویربرداری سری دوم این مستند مسابقه 35 روز به طول خواهد انجامید. سری نخست مستند مسابقه «خانه ما» سال گذشته از شبکه‌های اول و افق به نمایش در آمده بود.

صدرالدین شجره و «دو چشم بی‌سوی آهو» از رادیو نمایش

از امروز ساعت 11 و 15 دقیقه شنونده نمایش رادیویی «دو چشم بی‌سوی آهو» به کارگردانی صدرالدین شجره از رادیو نمایش باشید. به گزارش روابط عمومی‌ اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این سریال رادیویی را زهرا کولیوند براساس زندگی پروفسور محمدقلی شمس، پدر چشم پزشکی ایران، به‌صورت نمایش رادیویی تنظیم کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها