برنامه «صبح و زندگی» شبکه رادیویی سلامت، شنبه ـ 19 تیر ماه، همزمان با روز ادبیات کودکان و نوجوانان به موضوع «اوقات فراغت کودکان و نوجوانان» می پردازد.
کد خبر: ۹۱۹۵۰۴
«صبح و زندگی» و روز ادبیات کودکان و نوجوانان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، چگونگی گذراندن اوقات فراغت تا حدود زیادی می تواند نشانگر ویژگی های فکری فرد و نیز ویژگی های فرهنگی جامعه ای باشد که د رآن زندگی می کند بنابراین اهمیت زیادی دارد که برنامه ریزی برای اوقات فراغت داشته باشیم و هدفمند تصمیم بگیریم. می توان از اوقات فراغت بهترین استفاده را کرد. نوعی آموزش مهارت زندگی کردن است مثلا می توان کودکان و نوجوانان را بیشتر با ادبیات آشنا کرد.

از این رو، این برنامه رادیویی «صبح و زندگی»، شنبه ـ 19 تیر ماه، با حضور دکتر مینا پورفرخ، روانشناس به این پرسش که «بهترین برنامه برای پر کردن بهینه اوقات فراغت کودکان و نوجوانان چیست؟» پاسخ می دهد.

موضوعات این برنامه بر اساس نیاز مخاطبان و دغدغه های شنوندگان از جمله محیط زیست، ترافیک، بیماری ها و غیره انتخاب می شود.

گفتنی است، «صبح و زندگی» عنوان برنامه ای از گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت، به تهیه‌کنندگی «سیما غفاری» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» از ساعت 7:05 دقیقه به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها