ستاره ملی‌پوش فوتبال بلژیک که در تیم ناپولی بازی می‌کند، مدعی شد گونزالو ایگواین در تیم ایتالیایی باقی می‌ماند.
کد خبر: ۹۱۲۸۴۷

دریس مرتنس در کنفرانس خبری قبل از بازی با ایتالیا در یورو 2016 جملاتی بر زبان آورد که باعث خوشحالی هواداران تیم باشگاهی‌اش شد: «در ناپل می‌مانم. گونزالو ایگواین هم قراردادی جدید امضا خواهد کرد. در فصلی که پشت‌سر گذاشتیم، مدت زیادی را روی نیمکت ذخیره گذراندم؛ اما همواره راضی بودم. برای من مثل روز روشن است که گونزالو قراردادی جدید امضا خواهد کرد. ما برای لیگ قهرمانان انتخاب شده‌ایم و فصلی خوب داشتیم».

حفاظت از آلیانس آرنا در مقابل حملات تروریستی

بایرنی‌ها برای حفاظت از استادیوم خود در برابر حملات تروریستی برنامه‌ریزی کردند. زمانی که هزاران نفر در یک استادیوم به تماشای مسابقه فوتبال نشسته‌اند، فاکتور امنیت چالشی اساسی برای باشگاه‌ها و برگزارکنندگان به شمار می‌رود. مسئولان امنیتی آلمان احتمال می‌دهند دامنه حملات تروریستی به استادیوم‌های فوتبال و تجمعات و گردهمایی‌های بزرگ دیگر نیز کشیده شود و این تنها مختص جام ملت‌های اروپا نیست. این تهدید موجب شده مقامات باشگاه بایرن مونیخ قبل از هر تیم دیگری برای مقابله با این موضوع وارد عمل شوند. آنها سیستمی دفاعی را برای محافظت از آلیانس آرنا سفارش داده‌اند و در توضیح آن به رسانه‌های آلمانی گفته‌اند: «هواداران می‌توانند مطمئن باشند که ما با دقت به وظایف خود در حفظ امنیت برگزاری مراسم‌های بزرگ عمل می‌کنیم.»

موراتا بر سر دوراهی چلسی و من‌یونایتد

ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال اسپانیا بر سر دوراهی چلسی و منچستریونایتد ایستاده است.

آلوارو موراتا، بازیکن خط حمله تیم ملی فوتبال اسپانیا از دو باشگاه انگلیسی چلسی و منچستریونایتد پیشنهاد رسمی دریافت کرده است. دل بوسکه از مذاکره موراتا با مشتریانش در اردوی تیم ملی اسپانیا دلخور است و از او خواسته همه مذاکرات را به بعد از یورو 2016 موکول کند. در هر حال دو مشتری جدی موراتا یعنی چلسی و منچستریونایتد در حال مذاکره با او و وکیلش هستند. از طرفی باشگاه رئال مادرید کماکان به خاطر داشتن قرارداد مشروط با این ستاره حق خرید او را دارد و می‌تواند او را با قیمتی پایین خریداری کرده و با سودی نجومی به یکی از این مشتریان انگلیسی بفروشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها