در حالی که ارسلان مطهری برای آمدن به استقلال ابراز تمایل کرده بود، اما به نظر می‌رسد منصوریان نظری روی این بازیکن ندارد و اصلا دوست ندارد تا ارسلان به استقلال بیاید.
کد خبر: ۹۱۲۱۴۳

فصل گذشته و در شرایطی که منصوریان در تیم نفت به صخره خورده بود و در بدترین شرایط به همه بازیکن‌هایش نیاز داشت، مطهری تیم را رها کرد و با حالت قهر اردوی این تیم را ترک کرد. خیلی‌ها بر این عقیده‌اند که همین اتفاق باعث شده تا منصوریان با وجود ابراز تمایل ارسلان برای استقلالی شدن، روی نام او خط قرمز بکشد.

مشکل بنگر سید جلال بود؟

محسن بنگر با این‌که در یک پیام اینستاگرامی، حضور سیدجلال حسینی در پرسپولیس را تبریک گفت اما دوستان نزدیکش تائید می‌کنند که اصلا از جدایی از پرسپولیس راضی نیست و روزهای سختی را می‌گذراند. حالا که داستان به اینجا کشیده، به یاد زمان همزمان حضور این دو بازیکن در سپاهان و سپس پرسپولیس (فصل سیزدهم) می‌افتیم، زمانی که گفته می‌شد این دو بازیکن هم پستی هرگز رابطه خوبی با هم ندارند. البته بنگر در مصاحبه‌ای گفته منظور حرف‌ها و طعنه‎هایش در فضای مجازی، سیدجلال نبوده اما سخت است که این موضوع را باور کنیم.

کاپیتان در فولاد ماند

مهرداد جماعتی، کایپتان فولاد خوزستان و از پدیده‌های لیگ چهاردهم در شرایطی که در لیگ پانزدهم با افت فاحشی مواجه شد و نتوانست انتظارات را برآورده کند، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت یک فصل تمدید کرد. این در حالی است که پیش از این حضور مهرداد بایرامی، اسماعیل شریفات و اکبر ایمانی، مهرداد طهماسبی، میلاد پاک‌پرور، محمد اهل‌شاخه، عبدالله ناصری، محمود مطلق‌زاده و یوسف وکیا در فولاد لیگ شانزدهم قطعی شده است. سرمربی فولاد در لیگ شانزدهم نعیم سعداوی است.

اولین نشست هیات‌رئیسه فدراسیون

نشست هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی قرار است امروز برگزار شود که گفته می‌شود در این نشست تکلیف دبیرکل فدراسیون و رئیس سازمان لیگ مشخص خواهد شد. این جلسه از ساعت 16 آغاز می‌شود و نخستین جلسه هیات‌رئیسه پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال است.

یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرعه‌کشی شد

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2006 برگزار شد و تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های راه‌یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند. العین امارات با لکوموتیو ازبکستان، الجیش قطر با النصر امارات، شانگهای چین با چونبوک هیوندای کره جنوبی و اف‌سی سئول کره با شاندونگ چین مصاف خواهند داد. دیدارهای مرحله رفت این ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌ها دوم و سوم شهریورماه برگزار می‌شود.سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتورسازی و نفت نمایندگان ناکام ایران در این رقابت‌ها بودند.

مربی واسکودوگاما در سپاهان

رافائل فوگاگیرو بدنساز سابق باشگاه‌های واسکودوگاما برزیل و الشباب و النصر عربستان پس از انجام توافقات لازم با عبدالله ویسی به عنوان مربی بدنساز به کادر فنی زردپوشان ملحق شد. سپاهان در نقل و انتقالات بی‌سر و صدا و با چراغ خاموش حرکت می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها