به دلیل وجود احتمالی بمب صورت گرفت

فرود اضطراری هواپیمای مصری در ازبکستان

یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هواپیمایی مصر بعد از دریافت هشداری درباره وجود احتمالی بمب، در ازبکستان فرود اضطراری کرد.
کد خبر: ۹۱۱۷۰۳
فرود اضطراری هواپیمای مصری در ازبکستان

به گزارش جام جم آنلاین ، مسئولان شرکت هواپیمایی مصر امروز چهارشنبه گفتند که یک فروند هواپیمای این کشور که به مقصد «پکن» (پایتخت چین) در پرواز بود، بعد از هشدار وجود بمب، در ازبکستان فرود اضطراری کرد.

این منابع به روزنامه الاهرام مصر گفتند که «پس از آنکه پرواز شماره 955 از فرودگاه قاهره به مقصد پکن، سه ساعت بود که آغاز شده بود، مسئولان امنیتی تماسی تلفنی از فردی ناشناس دریافت کردند مبنی بر اینکه در هواپیما بمب وجود دارد».

مسئولان امنیتی نیز از مسئولان پرواز خواستند که در اولین فرودگاه فرود آید و فرودگاه «یوتین» ازبکستان نزدیکترین فرودگاه بود و بر همین اساس هواپیما تخلیه شد و کارشناسان خنثی‌سازی بمب برای اطمینان از وجود یا نبود بمب حاضر شدند.

طبق گزارش الاهرام، این سومین هشدار دروغ درباره وجود بمب در خطوط هواپیمایی مصر طی یک هفته گذشته است که افراد ناشناس مدعی آن می‌شوند.

خطوط هواپیمایی مصر طی ماه‌های گذشته دو حادثه تلخ یکی پروازی از مصر به روسیه و دیگر پروازی از فرانسه به مصر را تجربه کرده که در هر دو حادثه، هواپیما سقوط کرده است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها