مدت‌هاست از علی مظاهری کاپیتان سابق تیم ملی بوکس خبری نیست. او که پیش از این در گفت‌وگو با جام‌جم اعلام کرده بود شاید به باکو برود و برای گرفتن سهمیه المپیک مبارزه کند اینک به مربیگری فکر می‌کند. مظاهری می‌گوید: به خاطر آسیب‌دیدگی قادر به انجام تمرینات نبودم، اما از طرفی با حضور شش مربی در تیم ملی تعجب کردم زیرا اگر تیم نتیجه نگیرد کدام‌یک از این مربیان پاسخگو هستند؟
کد خبر: ۹۰۸۹۷۸

هراس مربیان چینی از ایران

حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو مدعی است چینی‌ها به بهانه‌های مختلف مربیانی که ایران تقاضا می‌کند را در اختیار فدراسیون ووشو قرار نمی‌دهند. او دلیل این ادعایش را هراس چینی‌ها از قدرت ایران می‌داند و می‌گوید: ترس از قدرت ساندای ایران سبب می‌شود آنها با حضور مربیان خیلی خوبشان در ایران موافقت نکنند. چین مهد ووشوی جهان است و ما نیاز داریم از دانش مربیان چینی استفاده کنیم، اما آنها نمی‌خواهند ووشوی ایران فراتر از چین شود.

بسکتبالیست‌ها به دنبال قهرمانی در غرب آسیا

ملی‌پوشان بسکتبال ایران با 14 بازیکن به اردن رفتند تا در رقابت‌های غرب آسیا شرکت کنند. عدنان دورقی،‌ علی اله وردی و سالار منجی بازیکنانی هستند که از این سفر بازماندند. اوشین ساهاکیان،‌ اصغر کاردوست،‌ ارسلان کاظمی،‌ محمد جمشیدی،‌ محمد حسن‌زاده،‌ بهنام یخچالی،‌ سجاد مشایخی،‌ روزبه ارغوان، فرید اصلانی، آرمان زنگنه، میثم میرزایی، امیر صدیقی، نوید رضایی‌فر و محمد شهریان بازیکنانی هستند که همراه کادر فنی به امان پرواز کردند. وحید دلیرزهان هم امروز به همراه صادق قنبری نماینده داوران ایران راهی اردن می‌شوند. بازی‌های غرب آسیا از امروز با حضور تیم‌های ایران،‌ اردن،‌ لبنان،‌ سوریه و عراق آغاز می‌شود.

رکورد تازه آرخی در دوومیدانی

ایوب آرخی در رقابت‌های جایزه بزرگ دوومیدانی تهران رکورد ملی پرتاب نیزه ایران را جابه‌جا کرد و قهرمان شد. آرخی با رکورد 77 متر و شش سانتی‌متر، رکورد ملی را که در اختیار خودش بود یک متر و 36 سانتی‌متر بهبود بخشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها