مرد جنایتکار که مخالف ازدواج پسرعمویش بود، تازه‌عروس و داماد را با شلیک گلوله کشت. راز این جنایت پس از 18 ماه فاش شد.
کد خبر: ۹۰۸۴۲۸

به گزارش جام‌جم، بعدازظهر شانزدهم آذر سال 93 تازه‌داماد همراه همسرش با خودروی پژو 206 خود به حومه شهرستان ملکشاهی رفته، اما دیگر بازنگشتند. خانواده آنها با طولانی شدن غیبت زوج جوان با حضور در پلیس آگاهی ملکشاهی برای یافتن آنها کمک خواستند.

عصر همان روز مرد چوپانی با پلیس تماس گرفت و از کشف جسد زن و مرد جوانی در حاشیه جاده‌ای در اطراف شهر ملکشاهی خبر داد. ماموران با اعزام به این محل مشاهده کردند درهای خودروی پژو باز است. جسد مرد جوان روی زمین و جسد زن جوان داخل خودرو افتاده بود. شواهد نشان می‌داد مرد جوان با یک گلوله و زن جوان با دو گلوله به قتل رسیده‌اند و سلاح مورد استفاده شکاری بوده و اموالشان سرقت نشده است. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد مقتولان همان زوج گمشده هستند.

در مرحله بعدی ماموران به پسرعموی مرد جوان مشکوک شده و او را به پلیس آگاهی احضار کردند. او مدعی شد در جنایت نقشی ندارد؛ این درحالی بود که در بازرسی از گوشی تلفن او پیامکی پیدا شد که در آن نوشته شده بود «سرانجام آن دو را به قتل رساندی». ماموران در ادامه تحقیقات ردی از صاحب خط تلفن مورد نظر به دست نیاوردند و مظنون پرونده به دلیل نبود مدارک کافی آزاد شد. با گذشت دو سال از این جنایت روز‌های پایانی هفته گذشته ماموران توانستند هویت مالک خط ناشناس را شناسایی کنند. این مرد بازداشت شد و در بازجویی گفت: پسرعموی تازه‌داماد با او اختلاف شخصی داشت و تهدید به قتل کرده بود. روز جنایت هم با موتورسیکلت آن دو را تعقیب کرد و سرانجام آنها را کشت. وقتی از قتل باخبر شدم، این پیامک را ارسال کردم. با اعتراف این مرد، پسرعموی تازه‌داماد با دستور قضایی دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا گوهری، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در این‌باره به جام‌جم گفت: متهم مدعی شده، به خاطر اختلافاتی که با نوعروس داشته از پسرعمویش خواسته تا از این ازدواج منصرف شود و وقتی شنیده آنها با هم ازدواج کرده‌اند، برای انتقام تصمیم به قتل گرفته است. او روز حادثه متهمان را با موتور تعقیب کرده و در محلی مناسب با شلیک گلوله کشته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها