مرد کینه‌جو که پس از قتل دختر جوان جسد او را داخل چاهی انداخته بود، پس از 13 ماه سکوت راز جنایت را فاش کرد.
کد خبر: ۹۰۵۵۰۶

رسیدگی به این پرونده از فروردین‌ماه سال گذشته و در پی ناپدید شدن دختر 18 ساله‌ای در شیراز در دستور کار تیم پلیسی این شهر قرار گرفت. خانواده این دختر در شکایت خود به ماموران گفتند: امروز وقتی به خانه بازگشتیم متوجه غیبت دخترمان شدیم. به‌هم‌ریختگی خانه و ریختن طلاهای دخترمان در اطراف اتاق باعث شد به غیبت او مشکوک شویم. به همین خاطر به جستجوی او پرداختیم اما هیچ ردی از او به دست نیامد و مجبور شدیم شکایتی را مطرح کنیم.

پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات در این رابطه را آغاز کرده اما هیچ ردی از دختر جوان به دست نیامد. در حالی که تجسس‌های پلیس بی‌نتیجه مانده بود، ماموران دریافتند پدر این دختر با پسر جوانی به نام شاهین معامله‌ای انجام داده است. در جریان این معامله آنها با هم اختلاف پیدا کرده و شاهین، او را تهدید کرده بود.

با کشف این سرنخ شاهین دستگیر شد که در بازجویی‌ها منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت دختر جوان شد.

او به ماموران گفت: من با پدر این دختر اختلاف داشتم اما هیچ نقشی در ناپدید شدن دخترش نداشتم.

با توجه به انکارهای پسر جوان، او با قرار وثیقه آزاد شد. با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان جنایی به سرپرستی سرهنگ سیروس حیدری، رئیس‌پلیس آگاهی استان فارس به تجسس‌ها ادامه دادند تا این‌که ارسال بسته‌ای برای خانواده دختر 18 ساله روند پرونده را وارد مرحله تازه‌ای کرد.

در این بسته چند تار مو شبیه موهای دختر ناپدید شده قرار داشت. ماموران با ردیابی این بسته دوباره به شاهین رسیده و او یک سال بعد از قتل دوباره دستگیر شد. متهم در بازجویی‌ها دوباره همان ادعاهای قبلی را تکرار کرد.

بازجویی‌ها ادامه داشت تا این‌که متهم لب به اعتراف گشود و گفت: به خاطر اختلافی که با پدر این دختر داشتم تصمیم به انتقام گرفتم. روز حادثه وقتی پی بردم این دختر در خانه تنهاست وارد خانه شده و پس از درگیری با دختر جوان او را خفه کردم. جسد را داخل چمدانی گذاشته و به یکی از شهرهای اطراف شیراز برده و در داخل چاهی انداختم.

به گزارش خبر جنوب، پس از این اعترافات ماموران راهی چاه مورد نظر شده و پس از بررسی چاه، اسکلت‌های مقتول را پیدا کردند.

متهم به قتل پس از بازسازی صحنه جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها