مردی میانسال که به دلیل بدهی 110 میلیون تومانی دو سالی بود در ندامتگاه شهرستان فردیس به سر می‌ برد، با همت دو زن نیکوکار و دو والیبالیست قهرمان توانست بخشی از بدهی‌اش را بپردازد و در آستانه آزادی قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۰۵۰۶۷

چند روز پیش دو زن نیکوکار و دو برادر والیبالیست برای بازدید از ندامتگاه شهرستان فردیس به آنجا رفته بودند که از طریق مددکاران زندان متوجه حضور مردی میانسال در بین زندانیان جرایم مالی شدند. این زندانی دو سال است به دلیل بدهی 110 میلیون تومانی در زندان به سر می‌برد. زمانی که درباره این زندانی پرس و‌جو کرده و متوجه شدند وی ناخواسته دچار این مشکل مالی شده و فرزندان دانشجو دارد، تصمیم گرفتند برای آزادی او تلاش کنند. این چهار نیکوکار مبلغ 30 میلیون تومان برای کمک به این زندانی هدیه کردند. در ادامه مددکاران توانستند پس از چند جلسه گفت‌وگو با شاکیان مرد زندانی رضایت آنها را جلب کنند و آنها با دریافت همان 30 میلیون تومان رضایت خود را اعلام کردند.

مرد زندانی که بزودی آزاد می‌شود، در گفت‌وگویی با جام‌جم از زندگی‌اش و مشکلات خود در زندان خبر داد.

چطور از میز کارمندی به زندان رسیدی؟

من متاهلم و دو فرزند دختر و پسر دارم که دانشجو هستند. کارمند یکی از اداره‌های کرج بودم. با حقوق کارمندی روزگار خود و خانواده‌ام را می‌گذراندم. سال 93 تصمیم گرفتم برای بهبود وضع زندگی‌ام ، برنج خرید و فروش کنم، تا شاید با این کار شرایط زندگی‌ام بهتر شود. اما من تبحر آنچنانی در این کار نداشتم و همین موضوع منجر به آن شد که روانه زندان شوم . 110 میلیون تومان بدهی داشتم. اوایل دی سال 93 به زندان افتادم. شرایط برایم خیلی سخت بود. این دو سال بسختی برایم گذشت.

می‌دانی چه کسانی مقدمات آزادی‌ات را فراهم کردند؟

از طریق مددکاران که در این دو سال برایم خیلی زحمت کشیدند، مطلع شدم که رضایت شاکیانم جلب شده و دو برادر که والیبالیست هستند و دو زن نیکوکار با کمک 30 میلیون تومانی مقدمات آزادی‌ام را فراهم کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها