قرعه‌کشی مرحله نیمه‌هایی لیگ قهرمانان اروپا روز گذشته در شهر نیون سوئیس انجام شد که رئال مادرید مقابل منچسترسیتی به میدان خواهد رفت و بایرن مونیخ با اتلتیکومادرید حریف یکدیگر شدند. منچسترسیتی در مرحله قبل موفق شد پاری‌سن‌ژرمن فرانسه را شکست دهد.
کد خبر: ۸۹۵۹۸۲

بایرن مونیخ از سد بنفیکا پرتغال عبور کرد. اتلتیکومادرید موفق شد بارسلونا، قهرمان فصل گذشته مسابقات را حذف کند و رئال مادرید نیز ولفسبورگ آلمان را کنار زد. براساس برنامه قرار است مسابقات رفت در روزهای 7و8 اردیبهشت و پیکارهای برگشت در روزهای 14 و 15 اردیبهشت انجام شود.

واکنش‌ها

تکسیکی بگیریستاین، مدیر ورزشی منچسترسیتی: رئال تیم ترسناکی است، آنها واقعا تیم بزرگی هستند که عزم خود را برای یک قهرمانی اروپایی دیگر جزم کرده‌اند. با این حال تیم ما هم برای رسیدن به این مرحله زحمت زیادی کشیده است و نمی‌خواهیم دست از رویاپردازی برداریم.

امیلیو بوتراگوئنو، مدیر رئال مادرید: بدون شک بازی سختی پیش روی هر دو تیم است. هم رئال و هم سیتی در اوج آمادگی‌اند و نتیجه دو دیدار رفت و برگشت غیرقابل پیش بینی است. سیتی بشدت خطرناک و با انگیزه است. اگر زیدان می‌خواهد تیمش را به فینال بفرستد، باید در هر دو دیدار، هجومی بازی کند و اجازه حمله به حریف را ندهد.

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ: اتلتیکومادرید هیولایی پرشور است! به‌نظرم شانس صعود ما به فینال لیگ قهرمانان 50 ـ 50 است. ما تنها سه هفته تا پایان فصل داریم و باید هفت بازی انجام بدهیم. اگر یکی دو درصد دچار اُفت شویم در پایان فصل به قهرمانی نخواهیم رسید.

کلمنته ویاورده، مدیر ورزشی اتلتیکومادرید: به نظرم هر دو بازی نیمه‌نهایی، عادلانه و برابرند. ما هم از این‌که به بایرن مونیخ خوردیم، خوشحالیم. ما باید هر دو بازی رفت و برگشت را ‌مانند بازی فینال در نظر بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها