سایت فیفا با اشاره به آمار پایین گلزنی خط حمله ایران به مقایسه این آمار با زمانی که علی دایی، مهاجم اول تیم ملی ایران بود، پرداخت. سردار آزمون که سایت فیفا او را مسی ایران خوانده، یکی از چهره‌هایی است که جای علی دایی بازی می‌کند. آزمون در این خصوص می‌گوید، آرزو دارد مثل دایی شود!
کد خبر: ۸۹۳۷۷۵

سردار آزمون در این‌باره گفته است: تلاش می‌کنم مثل دایی مهاجم بزرگی برای ایران باشم، اما اگر صادق باشم، نمی‌خواهم خودم را سرگرم اهدافی اینچنینی کنم. آنچه دنبال آن هستم، این است که به ایران کمک کنم و به گلزنی برای ایران ادامه دهم که نهایت افتخار و غرور برای من است. هنوز خیلی جوانم و باید روی پیشرفت و توانایی‌هایم تمرکز کنم.

فیفا با اشار به این‌که آزمون در 32 بازی برای روبین‌کازان موفق شد هشت گل به ثمر برساند و بعد از آن به تیم ملی ایران دعوت شد، از قول این ستاره جوان تیم ملی ایران نوشت: کی‌روش مرا دعوت کرد تا در جام ‌ملت‌ها حاضر باشم. او اعتماد زیادی به من داشت، البته برای من شگفتی نبود. انتظار این را داشتم که او برای جام ملت‌ها مرا دعوت کند که این کار را نیز کرد. از این‌که برای تیم ملی ایران در این تورنمنت مهم بازی کردم، خیلی خوشحالم. این رویایی بود که به حقیقت پیوست و انگیزه و اعتماد به نفس زیادی در من ایجاد کرد.

آزمون با بیان این‌که زلاتان ابراهیموویچ بازیکن مورد علاقه و رئال‌مادرید نیز تیم مورد علاقه او محسوب می‌شود، افزود: همه بازیکنان دوست دارند بهترین عملکرد خود را در رده ملی نشان دهند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. هدف اصلی من این است که همراه ایران به جام‌جهانی صعود کنم و هواداران فوتبال را خوشحال کنم. برای رسیدن به این هدف باید کارهای سخت زیادی انجام دهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها