تلخ و شیرین‌های نوروزی

همسرم تصور می‌کند معتاد شده‌ام

مرد جوان زمانی که دید همسرش به او شک دارد راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.
کد خبر: ۸۹۲۸۷۰

مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم با رفتارهایش مرا دیوانه کرده است. او مرتب تصور می‌کند که من اعتیاد دارم. همیشه وسایلم را می‌گردد و در هر شرایطی می‌خواهد چیز مشکوکی از من پیدا کند.

مرد جوان ادامه داد: همسرم به تمام مکالمات و حرف هایم با دیگران گوش می‌کند. هر شب باید تمام کارهایی که طی روز انجام داده‌ام با جزئیات تمام برایش تعریف کنم. با هرکس در ارتباطم باید هم وی را بشناسد و ببیند. خلاصه همیشه این توهم را دارد که ممکن است من اعتیاد پیدا کرده باشم. هرچه به او می‌گویم چرا این‌‌طور فکر می‌کند می‌گوید هرکس ممکن است در این دام گرفتار شود و من دوست ندارم شوهرم معتاد شود.

وی افزود: دیگر از دست کارهای او خسته شده‌ام و تصمیم به جدایی گرفتم. زندگی در کنار این زن دیوانه‌ام کرده است.

بعد از صحبت‌های این مرد، زن وی نیز به دادگاه احضار شد تا قاضی صحبت‌های او را هم بشنود.

تصادف مرگبار بنز پلیس

سرنشین خودروی بنز پلیس راهور پس از تصادف با تیر برق و آتش گرفتن خودرو جانش را از دست داد.

پیش از ظهر دوم فروردین یک دستگاه بنز الگانس پلیس راهور تهران هنگام تردد در بلوار شقایق به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و با تیر برق کنار خیابان برخورد می‌کند. خودروی پلیس پس از برخورد با تیر برق دچار آتش‌سوزی می‌شود. در این حادثه سرنشین خودروی پلیس نتوانست از خودرو خارج شود و جانش را در میان آتش از دست داد. در همین حال جانشین رئیس پلیس راهور تهران در باره علت حادثه گفت: بنز پلیس راهور تهران هنگام گشتزنی در بلوار شقایق به علت نقص فنی خودرو دچار ترکیدگی لاستیک شد و پس از انحراف از مسیر با تیر برق برخورد کرد. به علت شدت حادثه خودرو دچار آتش‌سوزی شد.

بخشش قاتل

سرپرست زندان مرکزی بندرعباس گفت: مددجویی که به جرم مباشرت در قتل به قصاص نفس محکوم شده بود، به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات یافت.

پورمارزی افزود: این قتل سه سال پیش اتفاق افتاده بود که خانواده مقتول با گذشت و رضایت، فرصت دوباره زندگی به این جوان نادم بخشیدند.

رضا محمودی، معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان بندرعباس که تلاش ویژه‌ای در جلب رضایت اولیای دم داشت نیز گفت: اولیای دم با این تصمیم بزرگ، بزرگواری و روحیه والای خود را نشان دادند.

غرق شدن در رودخانه

مدیرعامل هلال احمر استان گلستان از پیدا شدن جسد جوان 18 ساله پس از شش ساعت عملیات که در رودخانه گمیشان غرق شده بود خبر داد.

دکتر احمدی در این باره گفت: عملیات جستجو که از عصر دهم فروردین آغاز شده بود تا 30 دقیقه بامداد روز بعد ادامه داشت اما به دلیل تاریکی و برودت شدید هوا و همچنین گل و لای بودن منطقه و دید ناکافی عملیات متوقف شد و دوباره از ساعات اولیه 11 فروردین و به محض روشن شدن هوا، عملیات جستجو ادامه یافت.

وی تأکید کرد: پس از ساعت‌ها جستجو در نهایت پیکر بی‌جان این جوان 18 ساله پس از شش ساعت غواصی مداوم پیدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به این‌که این حادثه در منطقه خارج از طرح سالم‌سازی به وقوع پیوست، گفت: رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه در تمام فصول سال به‌خصوص در فصل‌هایی که سفرهای برونشهری و حضور در مناطق تفرجگاهی افزایش پیدا می‌کند امری ضروری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها