احیای مجموعه فیلم جان‌سخت

«جان‌سخت» جوان از راه می‌رسد

«جان سخت» جای چارلز برانسون را می گیرد

بروس ویلیس قهرمان اکشن دهه هستاد میلادی سینما، در نسخه تازه «آرزوی مرگ» نقشی را بازی می کند که چارلز برانسون با بازی در آن، تبدیل به یک چهره سرشناس شد.
کد خبر: ۸۸۷۹۷۱
«جان سخت» جای چارلز برانسون را می گیرد

به گزارش جام جم آنلاین ، نسخه دوباره سازی شده فیلم را آهارون کشالز کارگردانی خواهد کرد. قبل از این نام جو کارناهان و جرالدو نارانجو در این رابطه شنیده می شد.

کشالز نسخه تازه «آرزوی مرگ» را با همکاری ناوت پاپوشادو جلوی دوربین خواهد برد. فیلم نامه فیلم در حال نگارش است و هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری اعلام نشده است.

نسخه اصلی که در سال 1974 به روی پرده رفت، با نگاهی به داستان کتاب پرخواننده برایان گارفیلد به همین نام ساخته شد. نسخه تازه به این کتاب بیشتر وفادار خواهد بود تا نسخه سینمایی سال 1974.

در داستان این نسخه کلاسیک چارلز برانسون در نقش مردی ظاهر شد که زندگی اش به واسطه اقدامی جنایتکارانه علیه همسر و فرزندش، از هم پاشیده می شود.

این مرد ستمدیده تصمیم به انتقام می گیرد و بحث تازه ای را در باره اجرای قانون توسط خود شهروندان در سطح جامعه آمریکا مطرح کرد.

در داستان نسخه تازه هم در باره قانون اسلحه در آمریکا و اجازه حمل آن توسط شهروندان عادی صحبت می شود. این موضوع در یک سال اخیر و به دنبال وقوع چند تیراندازی مرگبار در نقاط مختلف آمریکا، دوباره به صورت بحث عمومی و روز درآمده است.

سازندگان فیلم امیدوارند تا فصل تابستان آینده، کار تولید آن را آغاز کنند. تماشاگران سینما بروس ویلیس را برای بازی در نقش یک پلیس وظیفه شناس و جان سخت در مجموعه فیلم موفق دهه هشتادی «جان سخت» می شناسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها