میلان تیمی که در کلکسیون افتخاراتش 49 جام قهرمانی دیده می‌شود، حالا در آستانه کسب جام پنجاهم قرار دارد. آنها در نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا با پنج گل تیم کم نام و نشان و دسته سومی آلساندریا را شکست دادند تا پس از پنج سال شانس خود را برای بردن یک جام دیگر امتحان کنند.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۷

سینیشا میهایلوویچ، سرمربی میلان پس از راهیابی تیمش به فینال جام حذفی ایتالیا با خوشحالی از این موضوع گفت: رسیدن به فینال برای ما بسیار مهم بود. بعد از 13 سال توانستیم به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم و این موفقیت بزرگی برای ما به شمار می‌آید. همه ما خوشحالیم. یکی از اهداف ما از ابتدای فصل حضور در فینال جام حذفی بود و خوشبختانه به این هدف دست پیدا کردیم.

سرمربی میلان در ادامه درباره این پرسش که دوست دارد تیمش در دیدار فینال با اینتر بازی کند یا یوونتوس افزود: برای ما فرقی نمی‌کند در فینال با چه تیمی بازی کنیم، زیرا تنها به پیروزی و بالا بردن جام فکر می‌کنیم. اگر ناچار باشم یکی از تیم‌ها را انتخاب کنم، دوست دارم یوونتوس را انتخاب کنم چون حتی اگر در فینال هم برابر این تیم بازنده شویم، باز در سوپر جام هم به مصاف این تیم خواهیم رفت که به معنای این است شانس حضور در دو فینال را داریم.

میهایلوویچ این‌گونه پیش‌بینی کرده که یوونتوس در سری A عنوان قهرمانی را به‌دست می‌آورد. در این حالت، سوپر جام هم بین یوونتوس و میلان برگزار خواهد شد.

آخرین قهرمانی تیم میلان در جام حذفی ایتالیا به سال 2003 برمی‌گردد. از آخرین باری هم که این تیم پرافتخار صاحب جام شد پنج سال می‌گذرد. قرمز و مشکی‌ها در سال 2011 پس از قهرمانی در سری A، سوپرجام ایتالیا را هم فتح کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها