سایه روشن

تشکیل «هوانیروز» سپاه پاسداران

یگان هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا بر فرمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا در نیروی زمینی سپاه در حال تشکیل است و بالگردهای سپاه پاسداران برای تشکیل یگان هوانیروز سپاه در حال انتقال به نیروی زمینی است.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۷

سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با فارس گفت: هوانیروز یکی از ارکان مهم در همه نیروهای زمینی دنیاست و ما نیز به فرمان حضرت آقا در حال مجهز شدن به این یگان هستیم و این کار شروع شده است.

صف سران کشورها برای سفر به ایران

صف سران کشورها برای سفر به تهران هر روز طولانی‌تر می‌شود. درحالی‌که دیروز سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد رئیس‌جمهور آذربایجان صبح سه‌شنبه (امروز) وارد تهران می‌شود، رئیس‌جمهور سوئیس 8 اسفند و رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی هم 10 اسفند به منظور توسعه مناسبات به تهران می‌آیند، روز گذشته رویترز هم نوشت: «متئو رنتزی» نخست‌وزیر ایتالیا بهار آینده به تهران می‌آید.

ناکامی آمریکا در برابر موشک‌های ایران

روزنامه کریستین تودی انگلیس نوشت: نتایج گزارش یک گروه نظارتی کنگره نشان می‌دهد با وجود آن‌که آمریکا میلیاردها دلار برای ایجاد سامانه دفاع موشکی هزینه کرده است، اما ظرفیت کامل حفاظت از خاک خود را در مقابل حملات موشکی ایران و کره‌شمالی ندارد.

خبرگزاری صداوسیما به نقل از این روزنامه نوشت: سامانه موشکی آمریکا تا حدودی قابلیت دفاع در مقابل شمار کوچکی از موشک‌های بالستیک مجهز به فناوری‌های ساده را دارد. در حال حاضر هنوز تائید نشده که این سامانه می‌تواند یک موشک بالستیک قاره‌پیما را رهگیری و منهدم کند.

نبیه بری: ایران قدرت اصلی منطقه است

ایرنا نوشت: نبیه بری، رئیس مجلس لبنان خطاب به همپیمانان آل‌سعود در لبنان با تاکید بر این‌که «ایران قدرت اصلی منطقه است»، از آنها خواست تا به «وراجی‌ها و پرگویی‌ها» درباره توقف کمک‌های تسلیحاتی سعودی‌ها به ارتش و نیروهای امنیتی لبنان پایان دهند.

دانشگاه آمریکایی: اقتصاد ایران بعد از تحریم بهتر شد

فارس نوشت: نتایج تحقیق در دانشگاه ایالت کارولینای شمالی در آمریکا نشان داد، تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا ضد ایران هیچ تاثیری نداشته و اقتصاد ایران حتی بعد از اعمال تحریم‌ها بهتر هم شده است.

ترامپ: آمریکا، عراق را دو دستی تقدیم ایران کرد

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعتراف کرد که آمریکا در جنگ عراق، دو دستی این کشور را تقدیم ایران کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از فاکس نیوز، وی افزود: اکنون ایران، عراق را در دست گرفته است و آنها پا را فراتر از عراق خواهند گذاشت.

وزیر اطلاعات: هسته اصلی گروه‌های تروریستی را از بین بردیم

تسنیم نوشت: محمود علوی، وزیر اطلاعات دیروز در مراسم سالانه فاطمیه(س) در حسینیه جوانان حسینی شرق تهران با یادآوری شاخص‌های بالای امنیتی در ایران گفت:‌ ما هسته و رهبری تمام گروه‌های تروریستی را که بدخواه شیعه و کشور بودند در طول دو سال گذشته از بین بردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها