یکی از اعضای گروه تروریستی «لواءالتوحید» با هشدار درباره تحولات کنونی در استان حلب به خبرگزاری غربی گفته با پیشروی‌های ارتش سوریه، موجودیت‌شان «به خطر افتاده» است.
کد خبر: ۸۸۰۲۱۷
موجودیت‌ مان به خطر افتاده است

به گزارش جام جم آنلاین، ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه و حامیان آن در استان حلب کار را به جایی رسانده که تروریست‌ها درباره آینده خود ابراز نگرانی کنند.

خبرگزاری رویترز در گزارشی به تحولات میدانی اخیر در سوریه به ویژه استان مرزی حلب پرداخته، ‌استانی که از چند سال قبل به علت مجاورت با ترکیه جولانگاه تروریست‌ها بوده است.

در این گزاش آمده است: «ارتش سوریه،‌ دوشنبه(امروز) ‌در عملیاتی بزرگی که مورد حمایت روسیه و ایران است، به سمت مرز ترکیه پیشروی کرده؛ عملیاتی که شورشیان می‌گویند اکنون دیگر آینده شورش پنج ساله انها علیه رئیس‌جمهور بشار اسد را تهدید می‌کند».

این خبرگزاری مطرح غربی، حمایت‌های ایران و همچنین حملات هوایی روسیه را در تحولات میدانی استان حلب و پیشوری‌های اخیر ارتش سوریه بسیار تاثیرگذار خوانده است.

در ادامه این گزارش، با یکی از تروریست‌ها و مخالفان سوری گفتگویی صورت گرفته که در آن، ‌او درباره از بین رفتن موجودیت مخالفان و تروریست‌ها هشدار داده است.

عضو گروه موسوم به «لواء التوحید» به رویترز درباره تحولات میدانی اخیر حلب گفت :‌«کل موجویت ما اکنون در خطر است و فقط تهدید از دست دادن اراضی بیشتر در میان نیست. آنها دارند پیشروی می‌کنند و ما در حال عقب‌نشینی هستیم چون در مواجهه با چنین حملات سنگین هوایی باید ناکامی‌ها و شکست‌های خود را کم کنیم».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها