پژوهشگران به دنبال علت خیانت برخی زوج‌ها هستند

ماجرای چندوجهی روابط همسران

همسران از هم چه می‌خواهند؟

نخست؛ مردان: می‌خواهم آشیانه‌ای را که با تو ساخته‌ام به پناهگاهی امن و یکپارچه آرامش تبدیل کنی. می‌دانی هر روز صبح که از تو جدا و وارد جامعه‌ای می‌شوم که از عرضه کردن انواع سختی‌ها، ظلم‌ها و اجحاف حقوق ابایی ندارد.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۰
همسران از هم چه می‌خواهند؟

به گزارش جام جم آنلاین،دلم به این گرم است که شب هنگام به نزد تو می‌آیم که خستگی روزمره را از تنم به درمی‌آوری و فضایی عاشقانه، متفاوت از دنیایی که تا چنددقیقه پیش در آن بوده‌ام تقدیمم می‌کنی .

می‌خواهم به من بفهمانی که قهرمان زندگی‌ات هستم تا به‌راستی به همان قهرمان تبدیل شوم. مرا با شوهر دوستانت و دیگر مردانی که می‌شناسی مقایسه نکن و اگر نمی‌توانم آن میزان رفاهی را که آنها برای همسران‌شان فراهم آورده‌اند برایت فراهم کنم، ملامتم نکن.

بدان که من هم مانند آنها تلاش می‌کنم. مرا به نیروی عشقت مجهزکن تا بال دربیاورم و همچون یک قهرمان واقعی به جد و جهد در راه خوشبختی تو بکوشم .

می‌خواهم در عشق من با خانواده‌ام شریک شوی. من از بدو تولد و دوران کودکی با آنها زندگی کرده‌ام و عشقی دوطرفه بین ما جریان داشته است.

حال تو به داشته‌های زندگی‌ام اضافه شده‌ای تا به ثانیه‌هایم رنگ و بویی خوش ببخشی و مفهومی عمیق را در ذهنم شکل دهی .

عزیزم، از من نخواه که آنها را کنار بزنم؛ تو و خانواده‌ام در کنار هم مرا خوشبخت می‌کنید .

می‌خواهم بدانی که گاهی اوقات درگیر افکار خود می‌شوم و تا هنگامی که به نتیجه نرسم آرامش نمی‌گیرم.

در آن موقعیت‌ها دوست دارم تنها باشم و در خلوت با خودم بیندیشم. فکر نکن از تو فارغ شده‌ام و ذره‌ای از علاقه‌ام نسبت به تو کاسته‌ام .

فقط می‌خواهم برای مدتی کوتاه تنها باشم. مطمئن باش بعد از گذشت این مدت کوتاه، دوباره به سمتت خواهم شتافت .

می‌خواهم نقاط ضعف و قدرت مرا بشناسی. هرگز بر نقاط ضعفم دست نگذاری که تمام مردانگی‌ام را زیر سوال می‌بری. برای رسیدن به خواسته‌هایت، از معبر نقاط قدرتم عبورکن تا به راحتی به آنها دست یابی .

و بعد؛ زنان

می‌خواهم درک کنی که من هم پا به پای تو برای این زندگی تلاش می‌کنم. من و تو در طول شبانه‌روز، مدتی کوتاه را با یکدیگر می‌گذرانیم و من برای این مدت کوتاه ارزش زیادی قائلم.

چند ساعت را در آشپزخانه صرف پختن شام مورد علاقه‌ات می‌کنم تا تو از چند دقیقه خوردن آن لذت ببری. خانه را مرتب می‌کنم و به خودم می‌رسم تا محیطی دلپذیر را برای تو پدید آورم.

پس گهگاه با کلام مردانه‌ات از من قدردانی کن تا اشتیاق زنانه من برای جذب تو تقویت شود .

می‌خواهم بدانی که تک‌تک خطوط چهره و حالت‌های تو برای من یک دنیا ارزش دارد. هنگامی که ناراحتی، غم عالم بر دلم می‌نشیند و درعوض، شادی‌ات را با قصری از الماس معاوضه نخواهم کرد.

عزیزم، شب‌ها که به خانه برمی‌گردی شادی و مهربانی را با خود بیاور. غصه‌ها و عصبانیت را پشت در بگذار که من به مهربانی تو سخت محتاجم .

می‌خواهم از من توقع نداشته باشی که یک تنه از عهده تربیت فرزندان بربیایم. آنها به من و تو در کنار هم احتیاج دارند.

مهر مادر همراه آموزه‌های پدر می‌تواند فرزندانمان را به افرادی تلاشگر و مقاوم تبدیل کند . مسئولیت‌های پدری‌ات را انجام بده تا آنها پیشرفت تربیتی و تحصیلی رضایتبخشی پیدا کنند .

می‌خواهم برای آزادی من ارزش قائل شوی و شک و تردیدهای بی‌دلیلت را کنار بگذاری. من با چشمان باز تو را انتخاب کردم و تا ابد در کنار تو خواهم ماند. شک تو تنم را می‌لرزاند و درمقابل، اطمینان تو همچون کوه استوارم می‌کند.

می‌خواهم از گفتن حرف‌های پرمحبت به من دریغ نکنی. فکر نکن چون سنم بالا رفته و مادر شده‌ام، دیگر به محبت احتیاج ندارم.

مهربانی و حمایت تو، همان ستونی است که من برای روکردن تمامی قدرت‌های نهفته درونم به آن تکیه می‌کنم . تکیه‌گاه من باش .

می‌خواهم چشمانت را بازکنی و ببینی که من در این زندگی به چه نحو قناعت می‌کنم و در چه زمینه‌هایی با هیچ می‌سازم.

ظرافت‌های زنانه‌ام را به کار می‌گیرم تا از ظاهر زندگی چیزی کم نشود و ما بتوانیم در چشم همگان، زوجی خوشبخت جلوه کنیم. این را بدان که همین دانستن و تشکرت برای من کافی است.

ضمیمه چاردیواری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها