نرم افزارهای داغ موبایل

ماجراجویی با پدربزرگ مخترع

قضیه از این قرار است که Rick (ریک) دانشمندی غیرعادی است که همراه دخترش به مکانی جدید نقل مکان کرده و بیشتر زمانش با مراقبت از نوه ساده‌لوحش Morty (مورتی) سپری می‌شود. مورتی زندگی پرخطری داشته و در زندگی جدیدش همراه پدربزرگ نیز وضع چندان خوشایندی ندارد و مدام با تنش روبه‌روست.
کد خبر: ۸۷۷۰۰۳

این تنش‌ها مشکلاتی برای مورتی کوچک به‌وجود آورده که اساس داستان انیمیشنی تلویزیونی شده که مدت دو سال است از تلویزیون‌های آمریکا پخش می‌شود. اکنون سازنده این کارتون دست به تولید بازی موبایلی براساس این داستان زده و بدون شک می‌توان گفت یکی از بهترین عناوین حال حاضر گوگل‌پلی و اپ‌استور است. بازی همان‌طور که از نامش پیداست از انیمیشن اقتباس شده، اما داستان متفاوتی را پیش گرفته است. ریک دانشمندی عجیب و غریب است که دستگاهی اختراع کرده تا اطلاعات مورتی‌ها را به‌دست بیاورد و آنها را مطیع خود کند. شما به‌عنوان بازیکن باید سعی کنید مورتی‌های بیشتری را مطیع خود کنید و با مورتی‌های دیگر بجنگید تا در بازی پیش بروید. گرافیک و موسیقی متن بازی همچون بازی‌های دوبعدی نسل یک و دو دهه 90 میلادی طراحی شده، اما جلوه مدرن در سینه دارد.

Baby Story

آلبوم کودک: اگر بتازگی پدر یا مادر شده‌اید و تجربه کافی برای مراقبت از کودک خود را ندارید نگران نباشید، زیرا اپلیکیشنی مخصوص برای کمک به شما ساخته و منتشر شده است. سازنده این اپ ابتدا قصد داشته اپلیکیشنی مختص عکاسی از کودک بسازد، اما در نهایت حاصل کارش اپلیکیشنی شده که پیش رویتان است. با استفاده از Baby Story می‌توانید ماه به ماه رکورد رشد و وضع کودک‌تان را زیرنظر داشته باشید تا ببینید فرزند دلبندتان چقدر بزرگ شده است. از میان تم‌های موجود در این اپ می‌توانید یکی را انتخاب کنید و پروفایلی زیبا برای کودک بسازید و خاطرات‌تان از آن دوران را ثبت و ضبط کنید. ویژگی جالب این اپ این است که می‌توانید این اطلاعات را که همچون یک آلبوم عکس زیباست با دیگران درون اپ به اشتراک بگذارید. با وجود قابلیت‌های آماری این اپ، 15 فیلتر زیبا درون برنامه گنجانده شده و می‌توانید عکس‌های کودک‌تان را با این فیلترها جذاب‌تر از پیش کنید. غیر از فیلترها، 420 آرت‌ورک زیبا هم وجود دارد که می‌توانید جلوه خاصی به تصاویرتان بیفزایید.

Visual Qiblah

قبله را روی نقشه ببینید: نماز رکن اصلی دین است و هر مسلمان سعی می‌کند این واجب را برپا دارد. اکنون تصور کنید به شهری جدید مسافرت کرده‌اید و اطلاعاتی از اوقات شرعی و جهت قبله در مکان جدید ندارید، آن وقت تکلیف چه می‌شود؟ می‌توانید از تلفن‌همراه و این اپلیکیشن کاربردی استفاده کنید. اپلیکیشن «قبله تصویری» برای رفع محدودیت‌ها و مشکلات دیگر اپ‌های قبله‌نما ساخته و توسعه داده شده است. این اپ به کمک حسگرهای موجود درون گوشی قبله را با میزان خطای نیم میلی‌متر محاسبه می‌کند. برای استفاده از این اپ کافی است آن را باز کنید، آیکون مکان‌نما را در لبه بالایی بفشارید تا موقعیت کنونی‌تان روی کره زمین تشخیص داده شود. پس از این کار موقعیت‌تان روی نقشه‌های گوگل نشان داده شده و خطی عمود بر موقعیت‌تان روی نقشه ترسیم می‌شود که در یک سر آن خانه کعبه وجود دارد که در واقع استعاره از جهت قبله است. همچنین رقمی در بالای صفحه به چشم می‌خورد که درجه انحراف‌تان از شمال واقعی را با رقم ذکر می‌کند.‌ اگر در قبله‌یابی با مشکل مواجه شدید، می‌توانید از بخش «کمک» قطب‌نمای گوشی را کالیبره کنید.

تاپ

پرداخت قبض آسان‌تر از همیشه: حتما برا‌یتان پیش آمده مهلت پرداخت یکی یا همه قبض‌های‌تان را فراموش کنید. وقوع این شرایط در زندگی شلوغ و پرمشغله هر یک از ما احتمال دارد و ممکن است به قطع و اتصال به شرط وصول بدهی منجر شود. با توجه به این موضوع می‌توان از یک اپلیکیشن برای مدیریت قبوض کمک گرفت. با ورود به این اپ با صفحه اول آن روبه‌رو می‌شوید که شامل شش گزینه اصلی است. با اولین گزینه می‌توانید هر نوع قبضی را پرداخت کنید، قبض میان‌دوره و پایان دوره خطوط دائمی همراه اول را استعلام بگیرید و اطلاع‌رسانی خودکار قبوض سیمکارت‌های همراه اول، تلفن ثابت و برق به محض دریافت پیامک قبض را فعال کنید.

غیر از این قابلیت‌ها می‌توانید کارت بانکی‌تان را در اپلیکیشن تعریف کنید تا از وارد کردن اطلاعات آن برای هر بار پرداخت قبض خلاص شوید. غیر از این قبوض می‌توانید قبوض جریمه راهنمایی و رانندگی را با «تاپ» پرداخت کنید و همچنین آمار همه قبوض خود را داشته باشید تا دیگر فراموش نشوند. در کنار این امکانات می‌توانید با این اپ بدون نیاز به اینترنت شارژ بخرید و به موسسات خیریه نیز کمک کنید.

Drivemode

موبایل‌بازی پشت فرمان: مکالمه با تلفن‌همراه حین رانندگی مشمول جریمه است، اما کار کردن با موبایل پشت فرمان هم دست کمی از مکالمه ندارد و می‌تواند به تصادف منجر شود. قطعا بهترین توصیه برای این شرایط استفاده نکردن از موبایل است، اما اگر هنوز اصرار به استفاده از گوشی همراه همزمان با رانندگی دارید این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید. Drivemode با اتصال به برخی اپلیکیشن‌ها همچون پاندورا، گوگل‌مپس و اسپاتیفای، کاربری اپ‌های ذکرشده را با نهایت سهولت همراه کرده و تماس‌های دریافتی را مدیریت می‌کند. با این اپ می‌توانید پشت فرمان بدون این‌که از اپ خارج شوید همزمان مسیریابی روی نقشه‌های گوگل را تماشا کنید و به تماس دریافتی پاسخ دهید. در این زمان «درایومود» به‌صورت خودکار تماس دریافتی را روی صفحه نمایش می‌دهد و راننده می‌تواند به آن پاسخ دهد یا تماس را رد کند. حال فکرش را بکنید پشت فرمان هوس می‌کنید به موزیک گوش کنید؛ کافی است آیکون موزیک پلیر را لمس کنید تا فهرست آهنگ‌ها در برابرتان قرار بگیرد. هنگام نمایش سرویس دوم روی نقشه، تصویر پس‌زمینه کمرنگ‌تر می‌شود و تمرکز را به یک اپ معطوف می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها