هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

تقابل قعر و صدر جدول

نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از فردا آغاز می شود.
کد خبر: ۸۷۶۶۰۲
بازگشت هیجان به فوتبال ایران

به گزارش جام جم ورزشی ، لیگ برتر ایران نزدیک به یک ماه تعطیل بود و در این مدت تعطیلی سه اتفاق بسیار تلخ افتاد، نخست درگذشت رضا احدی سپس درگذشت همایون بهزادی و در نهایت ناکامی تیم ملی امید ایران در راه صعود به المپیک 2016.

در آغاز نیم فصل چهار دیدار برگزار می شود:

استقلال اهواز – ملوان

استقلال اهواز از تیم‌هایی بود که تلاش کرد در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر خودش را تقویت کند و از وضعیت فعلی‌اش جدا شود. آنها در اولین گام باید میزبان ملوانی باشند که به لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارد و این مسئله شاید روی بازیکنان این تیم به لحاظ روحی اثر گذاشته باشد.

استقلال اهواز در نیم فصل با جدایی تعداد زیادی از بازیکنانش روبه رو شده و به جای آنها بازیکنان جوان و جویای نامی را جذب کرده تا شاید با کمک انگیزه آنها بتواند در لیگ برتر بماند. در سوی دیگر این میدان ملوانی‌ها در نیم فصل با جدایی چند بازیکن خود از جمله افشین، پاشنکو و نزهتی موافقت کردند و در مقابل دو سه بازیکن را جذب کردند که شاخص ترین آنها مهرداد اولادی است.

دیدار رفت دو تیم با برتری دو بر صفر ملوان به پایان رسیده است.

نفت تهران – سیاه جامگان

نفت در فصل جاری اسیر حواشی مختلفی شده و مشخصا در وضعیت خوبی قرار ندارد. در نیم فصل هم این تیم کانون توجهات بود و جدا شدن یا نشدن بیرانوند از این تیم و پیوستنش به پرسپولیس برای دو، سه هفته حاشیه‌هایی را ایجاد کرد. آنها به دلیل مشکلات مالی و برخی مسائل دیگر در نیم فصل رضایت دادند تا صادقیان، سانتوس و نانگ ستاره‌های تیم‌شان از جمع آنها جدا شوند و باید دید که این مسئله به آنها در طول فصل لطمه می‌زند یا نه.

در سوی دیگر این میدان سیاه جامگان قرار دارد که در نیم فصل پنج شش بازیکنش را از دست داد و به همان اندازه هم بازیکنانی را جذب کرد. از جمله جدا شده‌های این تیم می‌توان به کامدار، دلیر و فروزان اشاره کرد و از بازیکنان سرشناسی که به این تیم آمدند هم می‌توان به میلاد نوری و حمیدرضا علی‌عسگری اشاره کرد.

سیاه جامگان در این دیدار احتمالا به لحاظ روحی شرایط بهتری از نفت دارد و باید دید این مصاف حساس در نهایت با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد.

دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر سیاه جامگان به پایان رسید.

راه آهن – تراکتورسازی

راه آهن با هدایت تارتار در این هفته کار سختی را مقابل تراکتورسازی دارد. تراکتورسازی در نیم فصل خودش را با نظر قلعه‌نویی تقویت کرده و اردوی این تیم در کیش هم باعث بالاتر رفتن هماهنگی میان بازیکنان این تیم شده است. این دیدار به نوعی رونمایی از تراکتورسازی قلعه‌نویی است که در اواخر نیم فصل اول تیم را از تونی اولیویرا تحویل گرفته است.

از جمع تراکتوری‌ها در نیم فصل یونس، بایرامی، میرهانی هاشمی، طهماسبی، نریمان جهان و عبدالله‌زاده جدا شده‌اند و نانگ، شریفی، کلانتری، کیانی و حاتمی به این تیم پیوسته‌اند.

در سوی دیگر این میدان از راه آهن چند بازیکن جدا شده‌اند که از سرشناسان این جمع می‌توان به منوچهری و علی عسگری اشاره کرد و در سویی دیگر بازیکنانی مثل فروزان، آشوبی و میثم جودکی به راه آهن پیوسته‌اند.

دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

استقلال خوزستان – فولاد

داربی خوزستان یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هجدهم است. استقلال خوزستان به دنبال پیروزی در این دیدار است تا در صدر حدول باقی بماند و در آن سو فولادی‌ها هم به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستند تا بتوانند از انتهای جدول جدا شوند. هر دو تیم در نیم فصل تلاش کرده‌اند با برنامه‌ریزی شرایط خودشان را بهبود ببخشند.

فولادی‌ها در نیم فصل با جدایی سه بازیکن‌شان که سرشناس‌ترین آنها مهدی دغاغله بود موافقت کرده‌اند و پنج بازیکن را جذب کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به طهماسبی، بایرامی و عبدالله‌زاده اشاره کرد.

در سوی دیگر این میدان استقلال خوزستان در تعطیلات تلاش کرد تا شاکله تیمی‌اش را حفظ کند و تنها امید سینگ را به همراه فیلیپ برتولدو به این تیم جذب شده‌اند.

دیدار رفت دو تیم با برتری دو بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید.

برنامه بازی‌ها:

پنجشنبه

استقلال اهواز – ملوان؛ ساعت 15

جمعه

نفت تهران – سیاه جامگان؛ ساعت 14:30

راه آهن – تراکتورسازی؛ ساعت 14:30

استقلال خوزستان – فولاد؛ ساعت 15

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها