دزدان مسلح طلافروشی در خیابان ماهان با انتقال به صحنه سرقت، به تشریح نقشه خود پرداختند.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۵

به گزارش جام‌جم، اعضای این باند صبح هفدهم اسفند سال گذشته به طلافروشی در خیابان ماهان محله خانی‌آباد تهران دستبرد زدند و با شکستن شیشه ویترین، سه کیلو طلا سرقت کردند و گریختند.

پس از سرقت، پرونده با دستور قاضی نصرتی، بازپرس شعبه اول دادسرای ویژه سرقت در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

دزدان با یک دستگاه خودروی سمند به محل سرقت آمده بودند و بررسی پلاک خودرو نشان داد، سارقان دو روز قبل از سرقت آن را به صورت مسلحانه سرقت کرده بودند. در ادامه خودرو در خیابان ابوذر کشف شد.

ماموران چهار عضو این باند را در تهران و یکی از مرزهای غربی کشور دستگیر کردند. دو قبضه اسلحه هم از اعضای باند کشف شد. متهمان سپس به محل طلافروشی منتقل شدند و به بازسازی صحنه سرقت پرداختند.

جواد، سرکرده باند در تشریح سرقت گفت: محل زندگی خواهر نزدیک محل سرقت قرار داشت. در طول مدتی که در یکی از بازارهای میوه و تره‌بار جنوب تهران، به‌عنوان کارگر یکی از غرفه‌ها مشغول به کار بودم، به خانه خواهرم رفت و آمد داشتم. طی این مدت، محل طلافروشی به محل دائم تردد من تبدیل شده بود تا این که با همراهی دو نفر از دوستانم در بازار میوه و تره‌بار، تصمیم به سرقت از طلافروشی گرفتیم‌. روز حادثه نیز با خودروی سرقتی مقابل طلافروشی رفته و نقشه سرقت را اجرا کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها