مظلومی: آندو به کار استقلال می‌آید

درست در اوج روزهای نقل و انتقالات زمستانی وقتی استقلال تهران به‌دنبال جذب یک هافبک مقتدر به هر دری می‌زند، هیچ‌چیز مثل فسخ قرارداد آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی با باشگاه قطری آبی‌ها را خوشحال نمی‌کرد و برای همین سرمربی استقلال برای آندو فرش قرمز پهن کرد.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۲

به گزارش جام‌جم، استقلال تهران هر چند در فراز و نشیب‌های نیم فصل اول بر صدر جدول تکیه زد و به عبارتی با عنوان قهرمانی نیم فصل به تعطیلات رفت، اما این تیم در میانه میدان یعنی جایی که جاسم کرار هافبک یاغی عراقی خود را از دست داد، بدجوری لنگ می‌زند. هافبکی که در هفته‌های آغازین لیگ شادابی خاصی به بازی استقلال بخشیده بوده و تیم مظلومی چشم‌نواز بازی می‌کرد. جدایی این بازیکن همیشه حاشیه‌ای باعث شد تا استقلال در نیم فصل به فکر جذب یک جایگزین و یک هافبک بازیساز باشد تا در کنار امید ابراهیمی که بیشتر متمایل به دفاع بازی می‌کند، کمربند میانی استقلال را محکم کند. در این رابطه در حالی که مذاکره استقلال با گزینه‌های مدنظر به بن‌بست خورده است، آندرانیک تیموریان هافبک سابق استقلال با باشگاه ام‌صلال قطر فسخ قرارداد کرد تا استقلالی‌ها به جذب او امیدوار باشند؛ بازیکن توانمندی که همواره برای استقلالی شدن و تمدید قرارداد صحبت از ارقام میلیاردی می‌کند، اما در نهایت با استقلال کنار می‌آید.

این بازیکن هر چند به گفته مدیر برنامه‌هایش پیشنهادهای خارجی دارد با این حال مطمئنا راحت از کنار استقلال نمی‌گذرد. دیروز پرویز مظلومی سرمربی استقلال در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: آندو بازیکن این تیم و یک استقلالی به تمام معناست. اگر شرایط فراهم باشد از آمدن او استقبال می‌کنیم و او می‌تواند به کار من بیاید. باید شرایط را بررسی کرد تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

او درباره تلاش استقلال برای جذب بازیکنان مدنظر افزود: شرایط به شکلی است که ما دنبال جایگزین دو بازیکنی که از دست داده‌ایم، هستیم و باید برای کرار و ریوالدو جانشین پیدا کنیم. مذاکراتی با باشگاه‌ها صورت گرفته، اما هواداران بدانند تا امروز موفقیتی حاصل نشده و در نقل و انتقالات نتوانستیم موفق ظاهر شویم. وی ادامه داد: ظاهرا باشگاه‌ها به بازیکنانشان نیاز داشتند و ما فقط تا امروز مهدی مومنی بازیکن سابق استقلال خوزستان را جذب کردیم که این کافی نیست و حتما باید در خط میانی دو بازیکن به خدمت بگیریم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: البته باید بگویم بیکار هم ننشستیم و در طول این مدت نفراتی مثل داریوش شجاعیان، رسول نویدکیا و بختیار رحمانی را می‌خواستیم، اما باشگاه‌های آنها با حضور این بازیکنان مخالفت کردند.

او درباره رسول نویدکیا افزود: ما با باشگاه سپاهان تعامل داریم و با آنها همکاری می‌‌کنیم. نویدکیا هم دوست دارد به استقلال بیاید. او امروز مصاحبه‌ای انجام داده و ظاهرا اگر در سپاهان بماند مشکلاتی برای او ایجاد می‌شود، اما امیدواریم این بازیکن به جمع ما اضافه شود.

وی همچنین درخصوص شایعاتی که درباره حضور مسعود شجاعی در استقلال مطرح می‌شود، گفت: ما هیچ صحبتی با شجاعی نداشته‌ایم. البته هواداران استقلال این بازیکن را دوست دارند و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. گزینه‌های زیادی داریم که باید آنها را بررسی کنیم. اگر نتوانیم در این مدت بازیکن جذب کنیم حتما از نفرات خارجی استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کنید زمان از دست رفته به ضررتان تمام می‌شود، گفت: اگر آقایان بازیکن نگیرند به من ضربه نمی‌زنند بلکه به استقلال ضربه خواهد خورد. ما در نیم‌فصل اول 17 بازی کردیم و تیم را در صدر جدول نگه داشتیم. حالا هم دوستان باید به ما کمک کنند چون فقط هشت روز در نقل و انتقالات فرصت داریم و باید بازیکنان مدنظرمان را بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها