رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: قبل از اینکه کارت های اعتباری در رسانه ها مطرح شود مردم خرید واقعی خودشان را انجام می دادند و بعد از آن همه منتظر دریافت این کارتهای اعتباری شدند و رکود موجود در بازار لوازم خانگی عمیق تر شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۷۲
طرح کارت خرید رکود بازار لوازم خانگی را تشدید کرد

به گزارش جام جم آنلاین،محمد طحان پور افزود : افرادی که می خواستند لوازم خانگی خریداری کنند منتظر دریافت کارت های اعتباری شدند و این امر سبب شد تا تولید کننده ها بسیار متضرر شوند.

وی گفت: قرار بود این طرح به تولیدکننده ها کمک کند و انبارهای آنها را خالی کند ولی متاسفانه ضرر بیشتری به تولید وارد کرده است.

طحان پور افزود: تولید کننده ها در حال حاضر توانایی پرداخت حقوق کارمندان خود را هم ندارند و اگر وضع به همین روال پیش برود در پایان سال شاهد تعطیلی بسیاری از واحد های تولیدی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه اواخر سال جاری و اوایل سال آینده بسیاری از تولیدکنندگان مجبورند واحد تولیدی خود را تعطیل کنند ، گفت: این اتفاق از یک منظر بد نیست چون در حوزه لوازم خانگی جراحی بزرگی انجام و کالاهای بی کیفیت از چرخه تولید خارج می شود.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی افزود : فقط تولیدکنندگانی در این عرصه باقی می مانند که بتوانند کالاهای با کیفیت با خدمات پس از فروش مناسب ارائه کنند.

طحان پور ادامه داد : اگر افرادی نگرانی زیادی دارند که حوزه کاری خود را حفظ کنند باید تلاش بیشتری در این عرصه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان ما باید تلاش کنند تا کیفیت محصولات خود را بالا ببرند ، افزود:‌ در صورت افزایش کیفیت محصولات می توانند آنها را به کشورهایی چون کشورهای حوزه خلیج فارس صادر کنند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی خاطر نشان کرد: باید راهکارهای ریشه ای را برای ارتقاء ‌کیفیت در حوزه لوازم خانگی پیدا کنیم و افرادی که توانایی مالی دارند باید وارد این حوزه شوند و به تولید کالاهای با کیفیت ایرانی کمک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها