کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان فارس در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری اعضای یک باند سرقت طلافروشی و قاتلان دو مرد شدند.
کد خبر: ۸۶۷۶۹۱

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس در این باره گفت: 31 مرداد امسال سه فرد مسلح به کلاشینکف وارد مغازه طلافروشی شده و پس از تهدید مرد طلافروش دو کیلوگرم طلا از ویترین مغازه برداشته و گریختند. تحقیقات برای دستگیری این سارقان ادامه داشت تا این‌که آنها 25 آذر امسال نیز چهار کیلوگرم طلا از مغازه طلافروشی دیگری سرقت و با یک دستگاه خودروی پژو 405 فرارکردند.در ادامه جستجوی پلیسی چند روز پیش اعضای این باند که پنج نفر بودند، شناسایی و دستگیر شدند. وی همچنین درباره دستگیری قاتل مرد سالخورده گفت: تیر امسال وقوع قتل مردی 60 ساله در فاز دوم شهرک صدرای شیراز به پلیس گزارش شد. تحقیقات اولیه نشان می‌داد وی بر اثر ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است.

روز‌های پایانی هفته گذشته متهم به قتل دستگیر و شش فشنگ جنگی از او کشف شد. متهم در بازجویی پلیسی به قتل مرد سالخورده اعتراف کرد. فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: پنجشنبه ‌شب گذشته نیز مردی در شهرستان فیروزآباد به قتل رسید که شامگاه جمعه عاملان این جنایت هنگام دفن وی در یکی از بیابان‌های فیروزآباد دستگیر شدند. تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه متهمان از این جنایت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها