
به گزارش جام جم سیما ، بهروز تشکر با انتشار عکسی از خودش روی تخت بیمارستان ضمن تشکر از کسانی که به یاد او بودند در صفحه اینستاگرامش نوشت:
امروز چهارمین روز مبارزه من با ویروس آنفلوآنزا در یکی از بیمارستانهای تهران.همچنان مهمان پزشکان معالج و پرستاران هستم.در ایزوله کامل و مراقبت های ویژه...
از لطف دوستان و همکاران عزیز که تلفنی جویای حالم بودند و هستند بسیار سپاسگزارم و فعلا ملاقات ممنوع .
التماس دعا

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند