نگذارید حقوق‌ها عقب بیفتد/ شهروندی در تماس با روزنامه گفته ‌ای‌کاش مسئولان بیشتر به فکر معیشت مردم باشند؛ زیرا دیر واریز شدن حقوق از سوی کارفرماها مشکلات زیادی برای خانواده‌هایی که بنیه مالی ضعیف دارند، ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۸۵۹۶۹۰

مالیات زیاد در قبوض گاز/ آقای ایثاری از تهران از این گله کرده که بهای گاز مصرفی او در قبض 4000 تومان درج شده، اما در این قبض برایش بیش از6000 تومان هزینه مالیات، عوارض و... لحاظ شده، این شهروند از مسئولان علت این ناهماهنگی را جویا شده است.

اراده‌ای برای جمع آوری قلیان‌ها نیست/ یک شهروند گفته برخلاف این که وزارت بهداشت نسبت به آلوده بودن توتون قلیان‌ها به مواد مخدر هشدار می‌دهد، اما مسئولان امر برای جمع‌آوری قلیان‌ها اقدام مناسبی نمی‌کنند.

قطع بیمه طلایی جانبازان در اهواز/ شهروندی از اهواز تماس گرفته و گفته بیش از یک ماه است که بیمه طلایی جانبازان و خانواده‌های آنها قطع شده، این شهروند از مسئولان خواسته به این موضوع رسیدگی کنند.

جنگ اعصاب با پیامک‌های مزاحم/ آقای احمدی از گلستان از کارشناسان اپراتور ایرانسل پرسیده چرا با ارسال بیش از اندازه پیامک‌های تبلیغاتی، مشترکان خود را کلافه می‌کنند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها