سریال «مسافری از هند» به کارگردانی قاسم جعفری که در سال ۸۱ ساخته شد از ۱۶ آبان از شبکه نمایش پخش می شود.
کد خبر: ۸۵۲۶۵۳
«مسافری از هند» به شبکه نمایش می آید

به گزارش جام جم سیما به نقل از مهر، سریال «میخک» محصول ۲۰۱۱ ژاپن که بر اساس زندگی آیاکو کوشینا طراح لباس و خیاط مطرح ژاپنی ساخته شده است از روز شنبه ۱۶ آبان هر روز ساعت ۱۹:۴۰ از شبکه نمایش پخش می شود.

آیاکو کوشینا که سال ۱۹۱۳ در یکی از شهرهای ژاپن با نام کاسای به دنیا آمد و سال ۲۰۰۶ درگذشت.

این سریال ۳۹ قسمتی با کودکی ایتاکو اوهارو آغاز می شود که کنجکاو و سخت کوش است و سپس دوره نوجوانی او را نشان می دهد که با وجود مخالفت های فروان و موانع بسیار، تسلیم نمی شود و به راه خود ادامه می دهد.

مدیریت دوبلاژ این سریال بر عهده علیرضا باشکندی بوده و رزیتا یاراحمدی در نقش اصلی به صداپیشگی پرداخته است.

«مسافری از هند» به شبکه نمایش می آید

سریال «مسافری از هند» به کارگردانی قاسم جعفری که در سال ۱۳۸۱ ساخته شده است از روز شنبه ۱۶ آبان هر روز ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

در خلاصه این سریال آمده است: رامین (با بازی حمید گودرزی) که برای تحصیل به هند رفته و قبل از رفتن با دختر دایی خود نامزد کرده، همراه دختری با نام سیتا (شیلا خداداد) به ایران باز می گردد و از تصمیم ازدواج شان خبر می دهد. با این اتفاق زندگی رامین و خانواده اش دچار بحران می شود.

قاسم جعفری کارگردان این اثر سریال هایی چون «همسفر»، «خط قرمز»، «کمکم کن»، «غریبانه» و «از نفس افتاده» را در کارنامه دارد.

از بازیگران این مجموعه علاوه بر حمید گودرزی، الهام حمیدی و شیلا خداداد می توان به سروش گودرزی، شیرین بینا، نسیرین مقانلو و مجید مشیری اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها