سریال تلویزیونی «شکست سکوت» به کارگردانی محمدرضا ممتاز و تهیه کنندگی حسین نوایی با نگاهی به موضوع پیوند اعضا و اهدای عضو روی آنتن شبکه «شما» می رود.
کد خبر: ۸۵۲۶۵۷
پخش سریالی با موضوع اهدای عضو در شبکه «شما»

به گزارش جام جم سیما به نقل از مهر، سریال «شکست سکوت» که پخش آن از دهم آبان ماه در شبکه «شما» آغاز شده است قصد دارد با نگاهی به پیوند اعضا، موجب تغییر در خلق و خوی افراد و جامعه و در نتیجه فرهنگسازی درست در این موضوع باشد.

این اثر داستان جوانی به نام امیرحسین را بیان می کند که بیماری قلبی دارد و باید هرچه زودتر عمل پیوند قلب انجام دهد. او بر حسب اتفاق با زوج جوانی به نام های کامران و فریبا تصادف می کند و پزشکان تصمیم می گیرند قلب کامران را که دیگر مرگ مغزی شده است با رضایت مادرش به امیرحسین پیوند بزنند، عمل پیوند انجام می گیرد و حالا امیرحسین که خود را مدیون مادر و فریبا نامزد کامران می داند سعی می کند به آنها کمک کند و اینها باعث شکل گیری اتفاقاتی می شود.

سریال «شکست سکوت» تولید مرکز اصفهان است و کارگردانی آن را محمدرضا ممتاز و تهیه کنندگی آن را حسین خواجویی بر عهده دارد و بازیگرانی همچون جهانبخش سلطانی، مینا فرامرزی، مرتضی کیوانداریان، مهران هادی و... در آن به ایفای نقش می‌پردازند. تیتراژ این سریال نیز توسط بهراد شهریاری خوانده شده است.

این سریال در ۱۳ قسمت هر شب ساعت ۲۳ و تکرار آن ساعت ۱۵ روز بعد از شبکه «شما» پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها