پیام‌های خودتان را به شماره 300011219 پیامک بزنید تا در صفحه پیامک‌های چاردیواری منتشر شوند
کد خبر: ۸۴۷۲۵۴

زهرا (تنهای تنها): برایم حرف بزن از گونه‌های خیست، از نفس‌های تبدارت، از شکستن‌هایت، از لبخندهایت، از غم‌ها و غصه‌هایت، از رنج‌ها و دردهایت. برایم خالی بگذار گوشه‌ای در کنج دلت. از دستان ترک‌خورده‌ات می‌خوانم که چقدر زحمت دیده‌اند. برایم حرف بزن پدرم. هرگز گوش‌هایم از صدایت سیر نمی‌شوند.

محمد تقی سینکایی صبا: گاهی آن‌که سراغی از تو نمی‌گیرد، دلتنگ توست و از شکاف چشمانش به نبودنت خیره می‌شود. همیشه آن‌که تو او را نمی‌بینی نامهربان نیست، فقط میان مشغله‌هایش گم شده.

ملیکا کوهی: کاشکی یکی باشه دوستش داشته باشه. یکی باشه که بدونه غصه داره. کاش که یکی باشه بدونه اون خیلی تنهاست. داد بزنه و بگه دلش قد دریاست. بگه دلتنگ یه دست مهربونه. دلتنگ یه ستاره بی‌نشونه.

بدون نام: جا داره که از بچه‌های بروبچ تقدیر و تشکر کنم. از جملات قشنگشون و یه تشکر مخصوص از آقای ماهری که شعرهای بسیار زیبایی می‌گه. لطفاً بازم برای صفحه بروبچ شعر بفرست.

زهرا تعلیمیان از بندر آستارا: دریا گاهی آروم می‌شود بی‌هیچ جذر و مدی. حتی ماهیان دریا نیز. گاهی ما از دریا آرامش نمی‌گیریم. هر چند آرام باشد اما دل ما پر از تشویش می‌شود. غمگین می‌شود. شاید دریا هم دلتنگ و دلگیر شده؟! دلتنگ شیطنت ماهیانش، پرندگانش، برایی صدفهای ساحلش. شاید دریا از ماه دلگیر شده، یا ماه از دریا... نمی‌دانم. این را می‌دانم که گاهی دریا آرامش نمی‌دهد، دل را صفا نمی‌دهد.

قنبر یوسفی لاویج از آمل: از درس ریاضی گله دارم، چه کنم؟/ با خواندن آن مشغله دارم، چه کنم؟/ حل شد همة مسئله‌هایم اما/ با جیب پدر مسئله دارم، چه کنم؟

پژواک از اندیمشک: ای کاش از همان کودکی وقتی معلم مهربان ماهیت آدم‌های حیله‌گر را در قالب روباه برایم نمایان می‌کرد، من فقط و فقط همین درس را یاد می‌گرفتم؛ ولی حیف که من هم مانند زاغ، فریب خورده و سال‌هاست فقط قارقار می‌کنم.

بدون نام: درباره روش غلبه بر افسردگی در زنان خانه‌دار هم بنویسید.

قاسم مختاری از تهران: به شانه‌ام زدی که تنهایی‌ام را تکانده باشی؛ به چه دلخوش می‌کنی؟ تکاندن برف از شانه‌های آدم برفی؟

علیوند از اردبیل: لطفا کیفیت چاپ جدول چاردیواری را بهتر کنید.

خانم قربانی از چالوس: از شما خواهش می‌کنم در بخش آشپزی طرز تهیه جوانه گندم، ماش و... را آموزش دهید.

میترا از بروجرد: یادمان باشد وقتی کسی را به خودمان وابسته کردیم در برابرش مسئولیم. در برابر اشک‌هایش، شکستن غرورش، لحظه‌های شکستنش در تنهایی و لحظه‌های بی‌قراری‌اش. اگر یادمان برود در جایی دیگر، سرنوشت یادمان خواهد آورد.

خ. ملکی از سقز کردستان: من از خوانندگان پروپاقرص چاردیواری‌ام و خیلی به آن علاقه دارم و اگر هفته‌ای به دلیلی به دستم نرسد تا چند روز فکر می‌کنم چیزی رو گم کردم. از همه دست‌اندرکاران تشکر ویژه دارم. لطفا طرز درست کردن انواع ترشی و مدت زمان نگهداری مواد خوراکی در فریزر را چاپ کنید و همچنین بگویید راه درمان آرتروز گردن چیست.

حسام: تو برنده‌ای... اگر لحظه‌های شیرین امروز را قربانی اتفاقات تلخ گذشته نکنی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها