سجده عشق در عصر روز دهم پخش می‌شود

فیلم‌های شبکه نمایش در ایام محرم

در دهه اول ماه محرم فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «من و زیبا»، «عصر روز دهم»، «نقش و نقاش»، «کوچه هفتم»، «ایستگاه»، «سجده عشق» و «روز عزیز» و مجموعه نمایشی «دو طفلان مسلم» از شبکه نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۴۵۹۰۳

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه نمایش فیلم‌های سینمایی مناسبتی خود را در دهه اول محرم هر روز ساعت 17 پخش می‌کند.

فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن‌پور و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، فیلم سینمایی «عصر روز دهم» به کارگردانی منوچهر محمدی و تهیه‌کنندگی مجتبی راعی، فیلم تلویزیونی «نقش و نقاش» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی احمد زالی، فیلم تلویزیونی «کوچه هفتم» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی سعید منتظرالمهدی، فیلم سینمایی «ایستگاه» به کارگردانی یدالله صمدی، فیلم تلویزیونی «سجده عشق» به کارگردانی حسین تبریزی و «روز عزیز» به کارگردانی محسن توکلی و تهیه‌کنندگی سیدمحمدرضا قربان‌زاده در ده روز محرم به تماشاگران شبکه نمایش ارائه می‌شود.

مجموعه نمایشی «دو طفلان مسلم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدمجتبی یاسینی، از دیگر برنامه‌های شبکه نمایش است که دهه اول ماه محرم هر شب ساعت 19 به نمایش درمی‌آید. در این مجموعه، جهانگیر الماسی نقش شریح قاضی را بازی می‌کند. محمود جعفری ایفاگر نقش مشکور (زندانبان) است. محمد عمرانی نقش اشعث را به‌عهده دارد و شهرام عبدلی هم ایفاگر نقش ابن‌حمران است. شمسی فضل‌اللهی در مجموعه «دو طفلان مسلم» نقش عاتکه را بازی می‌کند؛ عاتکه مادر زن حارث است که به طفلان مسلم پناه می‌دهد. علی تاجمیر نقش غلامی را بازی می‌کند که دلباخته سلافه است، اما با دیدن طفلان مسلم از عشق زمینی به عشق الهی می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها