طرح «اقدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام» در کمیسیون امنیت ملی مجلس تصویب شد. نوذر شفیعی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما، با اشاره به نظر اکثریت اعضای کمیسیون مبنی بر تصویب طرح و ورود آن به صحن مجلس اظهار کرد: با توجه به شناختی که به‌طور تقریبی از دیدگاه‌های دیگر اعضای مجلس وجود دارد، این طرح در صحن مجلس نیز رای خواهد آورد،‌او همچنین به ایرناگفت که این طرح یکشنبه هفته‌آتی به رای گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۸۴۲۸۱۰

از سوی دیگر به گزارش فارس، برخی از نمایندگان طیف اصولگرای مجلس در اعتراض به ارائه «طرح فوریتی مجلس در مورد اقدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام» صحبت از تهیه طرحی دوفوریتی برای الزام دولت به رفع ایرادات برجام با 24 امضا کرده‌اند.

تدوین گزارش 1000صفحه‌ای در کمیسیون برجام

سیدحسین نقوی‌حسینی، سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام از تهیه و ارائه گزارش تفصیلی این کمیسیون در بیش از هزار صفحه به سران قوا، مقامات ارشد کشور و دبیر شورای عالی امنیت ملی تا دو ماه آینده خبر داد و به تسنیم گفت: این گزارش شامل مشروح مذاکرات با اعضای تیم فعلی و سابق هسته‌ای و نیز مهمانان دیگر در این کمیسیون است. همزمان دو عضو کمیسیون ویژه برجام با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری یکشنبه‌شب، نقاط ضعف و قوت گزارش این کمیسیون را بررسی و درباره آن بحث و تبادل نظر کردند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهرداد بذرپاش، از جمله مهمانان این برنامه با اشاره به تشکیل بیش از 70 ساعت جلسه از سوی این کمیسیون گفت، بیش از 50 ساعت آن همراه با دعوت از مهمانان از بخش‌های دفاعی، وزارت اطلاعات، استادان حقوقی و دیگر افراد مرتبط با موضوع برجام بوده است. غلامرضا تاجگردون، دیگر مهمان این برنامه هم تاکید کرد: اگر در برجام ابهام وجود داشته باشد باید به نفع داخل تفسیر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها