رقابت‌های بین‌المللی ووشو جام پارس در حالی در تهران به پایان رسید که اکثر قریب به اتفاق مدال‌های طلای این دوره از رقابت‌ها را نمایندگان کشورمان کسب کردند.
کد خبر: ۸۳۷۷۸۵

به گزارش جام‌جم، در پنجمین دوره این رقابت که در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد نمایندگان کشورهای گرجستان، سوئد، پاکستان، افغانستان، عراق، روسیه، آمریکا، هنگ‌کنگ، ترکمنستان، فیلیپین، ارمنستان، اندونزی، قزاقستان، جمهوری آذربایجان، ازبکستان، ویتنام، هند و دو تیم پارس جنوبی و منتخب ایران حضور داشتند، تیم پارس‌جنوبی ایران موفق شد با کسب 12 مدال طلا، 6 نقره و 2 برنز به‌عنوان نخست دست یابد. تیم منتخب ایران نیز 3 طلا، 4 نقره و یک برنز و تیم هنگ‌کنگ با 3 طلا به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رقابت‌های ساندا (مبارزه)، نفرات زیر موفق به کسب مدال طلا شدند: وزن56 کیلوگرم: بوچاندرا از هند، 60 کیلو: عرفان آهنگریان، 65 کیلو جعفر شیرزاد،70 کیلو محمدمحسن سیفی 75 کیلو سجاد عباسی، 80 کیلو میلاد عارفی 85 کیلو امیر فضلی 90 کیلو حمید قلی‌پور و 95 + کیلو آرمین بازیاری همگی از تیم پارس جنوبی ایران قهرمان شدند.

در تالو (حرکات نمایشی) هم این تالوکاران طلایی شدند: در فرم دائو شو سامان احمدی و در فرم نان‌چوان فرشاد عربی از تیم منتخب ایران قهرمان شدند. رضا خلفی‌زاده از پارس جنوبی در فرم‌های چیانگ شو و جیان شو دو مدال طلا کسب کرد. طاهر قاسمی از پارس جنوبی ایران در فرم‌های نن گون و نن دائو دو طلا گرفت و در گون شو امیر محمدرضایی از پارس جنوبی طلایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها