جام جم ورزشی: علیرضا منصوریان و نفت می خواهند کار بزرگی انجام دهند. صعود آنها به جمع چهار تیم برتر دنیا موفقیت عظیمی در تاریخ این باشگاه خواهد بود.
کد خبر: ۸۳۵۸۴۶
نفت و ماموریت دشوار برای صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا

به گزارش جام جم ورزشی ، نفت تهران فردا چهارشنبه در مرحله برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی تهران به میدان می رود.

نفتی ها در حالی مقابل الاهلی امارات صف آرایی می کنند که بازی رفت را یک بر صفر باخته بودند.

نفتی‌ها برای صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا – که اولین و بزرگ‌ترین افتخار آسیایی این تیم خواهد بود – کار بسیار دشواری پیش رو دارند. الاهلی امارات در تهران نشان داد که نسبت به مراحل قبلی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا تغییرات زیادی داشته و با استخدام بازیکنان بین‌المللی خوب، تیمی یکدست و هجومی ساخته است.

نفت در تهران نتوانست برابر این حریف اماراتی نمایش قدرتمندانه‌ای داشته باشد و اکنون این مساله نگران کننده است. با این حال شاگردان منصوریان دست کم در فصل گذشته نشان دادند که در میدان‌های سخت عملکرد خوبی دارند.

دیدار تیم‌های الاهلی و نفت چهارشنبه و از ساعت 20:55 آغاز می‌شود. در دیگر دیدارهای این مرحله امروز (سه‌شنبه) گوانگ‌جوی چین میزبان کاشیوا ریسول ژاپن است و لخویای قطر از الهلال عربستان پذیرایی می‌کند. چهارشنبه نیز گامبا اوزاکای ژاپن میزبان چونبوک موتورز کره جنوبی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها