جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در دیدار فردا مقابل استقلال تهران من بازنده نیستم.
کد خبر: ۸۳۷۵۹۳
منصوریان: فردا من بازنده نیستم

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: ما یک بازی سخت در لیگ داریم هم از نظر روحی و روانی سخت است زیرا برخی از اعضای کادر فنی ما استقلالی هستند. استقلال نسبت به فصل گذشته بهتر شده و از نظر جوانی بهتر شده است .در این بازی که به اجبار فوتبال حرفه ای باید روبه روی استقلال روی نیمکت بنشینم. مسئولان نفت به من در مربیگری کمک کردند و از استقلال هم به فوتبال ایران معرفی شدم و هر تمرین این تیم برایم یک مسابقه بود. همه می دانند که چه تعصبی به استقلال دارم و دوست ندارم تعصبم را با ادا اطوار نشان بدهم و عاشق استقلال هستم ولی هر تی شرت و پیراهنی که به تن کردید باید به آن احترام بگذارید.

به گزارش فارس ، منصوریان در ابتدای حضورش در نشست که با چند دقیقه تاخیر همراه بود از غیبت مدیر رسانه ای باشگاه گلایه کرد که خبرنگاران به او گفتند بابازاده در بیمارستان بستری است.

علیرضا منصوریان در ادامه نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت:لیگ برتر بازی سبک و سنگین ندارد و هنوز تعادل درر جدول ایجاد نشده و همه تیم ها برای هم خطرناک هستند و 20 روز دیر لیگ را تمام کردیم و ریکاوری کمتر داشتیم و با اجبار باید ریکاوری بیشتری می داشتیم. ما ملی پوش زیاد داریم و بین 8 تا 11 ملی پوش امید و ملی داریم و 5-6 بازیکن جدید خریده ایم، تا آنها هماهنگ با تیم شوند، زمان می‌برد.

وی ادامه داد: زیاد لیگ را خوب شروع نکردیم و نسبت به فصل گذشته 3 امتیاز اختلاف داریم و فشار زیادی را متحمل شدیم. در فوتبال آسیا یادتان می دهند که باید به دستورات داور گوش کنید و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام بدهیم و هر نتیجه ای فردا حاصل شود من بازنده نخواهم بود، چه استقلال ببرد چه نبرد. استقلال و پرسپولیس همیشه باید بهترین باشند و کی روش این تعادل را حفظ کرده و احترام همیشه به استقلال و پرسپولیس گذاشته می شود اما در گذشته شاهداستقلال و پرسپولیس ستیزی بودیم و گاهی از یک تیم 9 بازیکن دعوت می شد و از این دو تیم بازیکنی دعوت نمی شد

سرمربی نفت تهران در مورد عدم نتیجه گیری خوب برای تیمش تا اینجای فصل گفت: آخر فصل مشخص می شود که خوب بوده ایم یا نه. اکنون نباید درمورد تیم قضاوت کرد. امیدوارم با حمایت هوادارن و شما رسانه ها نفت به جایگاه اصلی اش برگردد.

منصوریان در مورد اینکه نفت بازی های بزرگ مثل تراکتورسازی و الاهلی را بازنده شده و کادر فنی چقدر در این بازی ها نقش داشته گفت: در باز ی با تراکتورسازی سرمان را در تبریز بریدند و همه از تراکتورسازی عذرخواهی کردند و هیچ‌کس به نفت توجهی نکرد و نفت می توانست در آن بازی برنده شود و باخت به تراکتورسازی را نمی توان به کادر فنی ربط داد. سه تیم نفت، راه آهن و سایپا بدون تماشاگر هستند و در هر مسابقه میهمان هستیم و خیلی خوب بود که بعد از بازی با الاهلی با استقلال و پرسپولیس بازی می کردیم و در 4 بازی رفت و برگشت با استقلال و پرسپولیس بازیکنان این تیم ها شانس دیده شدن دارند و انگیزه زیادی برای این مسابقات دارند.

منصوریان در مورد مصدومیت ایمان مبعلی، گفت: هر روز در مربیگری یک چیز جدید یاد می گیریم و من به همه چیز فکر می کردم جز مصدومیت مهندس تیمم و آرش رضاوند که تعویض طلایی ما بود اما با مصدومیت مبعلی ریتم تیمم بهم خورد. جانشینان مبعلی لیدر باید باشند و تیم می خواهد به آنها تکیه کند و بزرگ‌ترین بازی که مبعلی می توانست به ما کمک کند در بازی با الاهلی بود و وقتی او گرم می کرد تیم حریف با ترس به او نگاه می کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها