کارشناسان معتقدند عرضه این ساعت نشانه دیگری از تغییر ذائقه اپل است که قصد دارد به جای عرضه صرف محصولات پیشرفته فناوری، برای جلب نظر افراد ثروتمند هم دست به کار شود و کالاهایی مخصوص آنها عرضه کند.
به گزارش فارس، این ساعت که خبر طراحی ان دیروز منتشر شد، لوکس ترین کالایی است که تاکنون توسط اپل تولید شده است. قرار است یک مدل خاص از این ساعت با روکش طلا هم با قیمت سرسام آور 17 هزار دلار در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.
ساعت های مذکور در پنج رنگ چرمی عرضه می شوند و در مجموع دارای سه مدل متفاوت هستند. این ساعت ها از مهر ماه در دسترس علاقمندان قرار می گیرند.
شرکت اپل همچنین بند ساعت جدیدی را نیز برای نسخه اسپورت ساعت هوشمند خود رونمایی کرد که به منظور مبارزه و مقابله با بیماری ایدز طراحی شده و از اینرو این محصول در رنگ قرمز در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین باید به رنگهای جدید پاستیلی بند ساعت اپل اشاره کرد که شامل رنگ های قرمز، آبی، سبز و فسفری است.
ساعت های یاد شده با یک پوشش 42 میلیمتری از 5 اکتبر در 14 کشور و از جمله آمریکا، چین، فرانسه و سوییس در دسترس علاقمندان قرار می گیرند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
با دکتر علیاصغر احمدی، مدیر رادیو ورزش درباره ویژگیها و افقهای پیش روی این شبکه پرشنونده گفتوگو کردیم
استاد بهپژوه در گفتوگوی اختصاصی با «جامجم»:
در گفتوگو با دکتر محمودرضا اکرامیفر، مدیر «انتشارات جامجم» مطرح شد
گفتوگوی «جامجم» با کارگردان، بازیگر و تهیهکننده فیلم پیشمرگ