دردسر هری، بیلی باد، مرد سوم، سفر اولین مردان در کره ماه، مکافات، شاهزاده و گدا و خوب، بد، زشت از جمله آثاری کلاسیک هستند که شبکه نمایش این هفته برای پخش در نظر گرفته است. این فیلم‌ها همه‌روزه ساعت یک و 30 دقیقه بامداد پخش می‌شوند و ساعات بازپخش آنها 7 صبح و 17 بعدازظهر روز بعد خواهد بود.
کد خبر: ۸۳۰۱۳۷

بامداد روز یکشنبه فیلم بیلی باد به کارگردانی پیتر یوستینوف محصول سال 1962 انگلستان پخش خواهد شد.

رابرت رایان، ترنس استامپ، یوستینوف ملوین داگلاس، رانلد لوئیس، دیوید مکالم، جان نویل، پل راجرز و لی مانتاگیو بازیگران این فیلم سیاه و سفید 125 دقیقه‌ای هستند.

در همین روز تکرار فیلم دردسر هری هم نمایش داده می‌شود. این اثر محصول سال 1955 کمپانی پارامونت، فیلمی است آمریکایی در سبک کمدی سیاه و به کارگردانی آلفرد هیچکاک.

«در جنگلی در یکی از دهکده‌های انگلستان، جسد هری کشف می‌شود. همسرش، جنیفر، یک دریانورد پیر، یک پیردختر و یک نقاش به نوبت جسد را می‌بینند و هر کدام فکر می‌کنند خودشان قاتل هستند و تلاش می‌کنند او را دفن کنند که این کار همه را به دردسر می‌اندازد...»

دموند گوین، جن فورسایت، شرلی مک لین، میلدر نات ویک، جری ماترز، میلدرد داناک بازیگران فیلم هیچکاک هستند.

روز دوشنبه فیلم مرد سوم محصول سال 1949 انگلستان به علاقه‌مندان سینمای کلاسیک ارائه خواهد شد. این فیلم را کارول رید کارگردانی کرده و جوزف کاتن، آلیدا والی و اورسن ولز بازیگران اصلی آن هستند.

برای بامداد روز سه‌شنبه هم فیلم سفر اولین مردان در کره ماه برای پخش در نظر گرفته شده است. سفر اولین مردان در کره ماه یک فیلم بریتانیایی در سبک علمی ـ تخیلی به کارگردانی ری هری‌هاوزن است که در سال 1964 ساخته شده. از بازیگران این فیلم می‌توان به لایونل جفریس، مارتا هایر، و میلز مالسون اشاره کرد.

دوستداران فیلم‌های کلاسیک بامداد روز پنجشنبه می‌توانند به تماشای «شاهزاده و گدا» بنشینند. «ادوارد ششم (بیلی موچ) ولیعهد هنری هشتم (لاو)، شاه انگلستان، از زندگی تشریفاتی در دربار به تنگ آمده است و زمانی که با پسر بچه‏ ولگردی (بابی موچ) روبه‏رو می‏شود که شباهت بسیاری به یکدیگر دارند تصمیم می‏گیرد به جای او به میان مردم برود و پسر بچه در عوض در دربار بماند...»

ارول فلین، کلود رینز، بیلی و بابی موچ در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند: بامداد آدینه نیز یکی از ماندگارترین فیلم‌های تاریخ سینما از شبکه نمایش پخش خواهد شد. «خوب، بد، زشت» یکی از مشهورترین فیلم‌های وسترن اسپاگتی است که توسط سرجیو لئونه سال 1966 در ایتالیا ساخته شده است. این فیلم سومین و آخرین فیلم از سه‌گانه دلار سرجیو لئونه‌ است. کلینت ایستوود، لی وان کلیف و ایلای والاک بازیگران اصلی فیلم لئونه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها