دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و پدیده مشهد در هفته نخست رقابت های لیگ پانزدهم با تساوی 2 بر 2 پایان یافت.
کد خبر: ۸۲۱۶۹۴
توقف قرمزهای پایتخت در هفته نخست

دیدار تیم های پرسپولیس تهران و پدیده مشهد از ساعت 19 و 30 دقیقه امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

قضاوت این دیدار را یدالله جهانبازی با کمک بابک داوری و سعید زارع بر عهده داشت.

در این دیدار ایمان صادقی، محسن بنگر، مارکو ماریچ، بابک حاتمی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، مهرداد کفشگری، فرشاد احمدزاده، میلاد کمندانی، علی علیپور و هادی نوروزی برای سرخ پوشان پایتخت به میدان رفتند.

در طرف مقابل نیز رضا مهاجری سرمربی پدیده، جتبی روشنگر، رضا ناصحی، محمود خمیسی، ایگور پراهیچ، حسن جعفری، میثم نقی زاده، حسین بادامکی، میلاد غریبی(مهرداد رضایی)، محسن یوسفی، یونس شاکری و مهدی خیری را به زمین فرستاد.

بر اساس این گزارش، پرسپولیس در نیمه نخست بازی را بسیار خوب شروع کرد و توپ و زمین را در اختیار داشت و هجومی تر بازی کرد.

بازی خوب پرسپولیسی ها در همان دقایق ابتدایی جواب داد و در دقیقه 8 علی علیپور با ضربه سر توپی را که توسط هادی نوروزی از جناح راست زمین ارسال شده بود وارد دروازه پدیده کرد.

بلافاصله بعد از گل اول، پرسپولیسی ها هجومی تر ظاهر شدند و در یک صحنه خطرناک تیرک دروازه پدیده را به لرزه درآوردند اما نتوانستند گل دوم را به ثمر برسانند.

بازی هجومی سرخ پوشان پایتخت ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 11 پدیده مشهد در یک ضد حمله و با استفاده ازشلوغی محوطه جریمه سرخ پوشان و اشتباه مدافعان این تیم، توسط یونس شاکری، گل تساوی را به ثمر رساند.

بازیکنان پرسپولیس هنوز از شوک دریافت گل اول خارج نشده بودند که پنج دقیقه بعد حسین بادامکی بازیکن پیشین سرخ پوشان که امسال در پدیده مشهد توپ می زند با نفوذ در محوطه جریمه پرسپولیس و فرار از تله آفساید، با ضربه سر دروازه ایمان صادقی را باز کرد و گل دوم پدیده را به ثمر رساند.

بازیکنان پرسپولیس پس از دریافت گل دوم، بار دیگر هجومی ظاهر شدند و کنترل توپ و زمین را در اختیار گرفتند و در دقیقه 27 هادی نوروزی می توانست در صحنه ای تک به تک و با ضربه سر، دروازه پدیده را باز کند اما روشنگر ضربه نوروزی را مهار کرد.

بازی هجومی بازیکنان پرسپولیس ادامه داشت و موقعیت های نصف و نیمه نیز برای رسیدن به گل دوم داشتند تا اینکه هادی نوروزی در دقیقه 38 با یک شوت محکم و سرکش و بعد از برخورد توپ به زیر تیرک افقی دروازه، گل دوم سرخ پوشان پرسپولیس را به ثمر رساند.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی 2 بر 2 پایان یافت.

دوتیم برخلاف نیمه اول، نیمه دوم را با احتیاط آغاز کردند و بیشتر سعی داشتند میانه میدان را به کنترل خود درآورند.

در دقیقه 60 رضا خالقی فر بجای میلاد کمندانی بازیکن جوان این تیم به میدان آمد

بازیکنان پرسپولیس که در نیمه نخست با شوت هادی نوروزی به گل رسیده بودند، در نیمه دوم نیز شوت زنی از فواصل مختلف زمین را در دستور کار قرار دادند اما هر بار توپ هایشان با فاضله از بالا یا کنار دروازه به بیرون می رفت.

در دقیقه 68 رامین رضائیان توپ را روی دروازه پدیده ارسال کرد که بنگر با ضربه سر، فرشاد احمد زاده را در موقعیت گلزنی قرار داد اما احمد زاده با بی دقتی توپ را به بیرون زد.

در دقیقه 72، هادی نوروزی در محوطه جریمه پرسپولیس به زمین خورد اما داور نه تنها اعتقادی به پنالتی نداشت بلکه به نوروزی به دلیل تمارض کارت زرد داد.

در دقیقه 80 علی علیپور در یک حرکت سرعتی از سمت چپ به محوطه جریمه پدیده نفوذ کرد اما در جدال با نقی زاده مدافع پدیده به زمین خورد که داور بر خلاف عقیده بازیکنان و تماشاگران حاضر در ورزشگاه، اعتقادی به پنالتی نداشت.

دردقیقه 81 برانکو دومین تعویض پرسپولیس را انجام داد و محسن مسلمان بازیکنی که از ذوب آهن به جمع سرخ پوشان پیوسته بجای فرشاد احمد زاده به میدان رفت.

آمدن مسلمان نیز نتوانست کمکی به سرخ پوشان پایتخت کند و در نهایت این بازی با تساوی 2 بر 2 پایان یافت. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها