جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: با وجود اینکه به بازیکنان در طول هفته تذکر داده بودم ، اما باز هم برابر پدیده غافلگیر شدیم.
کد خبر: ۸۲۱۸۳۲
ایوانکوویچ: غافلگیر شدیم

برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی و در هفته نخست پانزدهمین دوره لیگ برترباشگاه های ایران، اظهار داشت: انتظار داشتم لیگ را با برتری اغازکنیم، چرا که میزبان بودیم و تماشاگران به خوبی از تیم حمایت کردند.

به گزارش ایرنا ، وی با اشاره به اینکه دیدارهای نخست رقابت ها همواره سخت است، افزود: در طول بازی فرصت های زیادی را برای گلزنی از دست داده و تنها دو دقیقه تمرکزمان از بین رفت و نتوانستیم پیروز شویم.

وی با ابراز ناراحتی از اینکه تیمش نتوانست 3 امتیاز این بازی را کسب کند، اظهار داشت:دوست داشتم امروز برد را به هواداران تقدیم کنیم.

برانکو تصریح کرد: با این حال از بازیکنان ممنون هستم چرا که نمایش بسیار خوبی در میدان داشتند و تنها غافلگیری بود که مانع از برتری پرسپولیس شد. باید بدانیم که اشتباهات در فوتبال عواقب بدی دارد و همین مساله باعث گل خوردن ما شد.

سرمربی پرسپولیس درادامه تصریح کرد: شرایط ما هفته به هفته با برنامه های تمرینی که داریم و بازگشت سایر نفرات، بهتر می شود.

برانکو در پاسخ به سوالی که آیا به هواداران قول قهرمانی می دهد، گفت: چه کسی می تواند قول قهرمانی بدهد که من به عنوان مربی حرفه ای، قول بدهم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از سوالی مبنی بر اینکه سرخپوشان هافبک خلاق ندارند، گفت: از این صحبت تعجب می کنم. 2گل زدیم و چهار موقعیت مسلم دیگر را از دست دادیم. این همه فرصت گلزنی با وجود هافبک های خلاق و سرعتی به دست آمد.

وی افزود: زمانیکه یک بر صفر پیش بودیم، ضربه سر میلاد کمندانی به دیرک برخورد کرد و اگر آن توپ گل می شد پیروزی قاطعی به دست می آوردیم. به هرحال بدشانسی و غافلگیری امروز برای ما گران تمام شد.

برانکو درخصوص عملکرد بازیکنان جدید وجوان تیمش اظهار کرد: عادت ندارم بعد از از بازی در مورد عملکرد نفرات حرف بزنم. معتقدم امروز نفرات پرسپولیس با تمام توان بازی کردند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی که آیا ضعف تیمش در خط دفاعی را قبول دارد؟ گفت: کاملا موافق هستم که امروز در دفاع بد بودیم. حریف 2 فرصت نصف و نیمه داشت و به گل رسید اما پرسپولیس قدر موقعیت های خود را ندانست.

وی افزود: به طور یقین با اضافه شدن سوشا مکانی، مایکل اومانا، امید عالیشاه و مهدی طارمی، شرایط تیم بسیار بهتر خواهد شد.

برانکودر پایان خطاب به هواداران گفت: تمام تلاش من و بازیکنان رسیدن به عنوان قهرمانی است اما در این مسیر قولی نمی دهم و فقط می گویم که سخت تلاش خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها