رویت شیء نورانی در آسمان البرز

شب گذشته بسیاری از شهروندان نظرآبادی و اشتهاردی شیء نورانی را در آسمان البرز مشاهده کردند به همین منظور گشت هوایی بحران در حال بررسی محل وقوع حادثه هستند.
کد خبر: ۸۲۱۶۰۴
رویت شیء نورانی در آسمان البرز

نیمه شب گذشته بسیاری از هموطنان در مناطق مرزی استان های قزوین، زنجان، همدان و البرز شیء نورانی را در آسمان مشاهده کردند.

این در حالی است که در ساعات اولیه امروز ستاد بحران استان البرز اعلام کرد این شیء نورانی شهاب سنگ بوده است.

ابوالقاسم باقری مدیر ستاد بحران استان البرز در گفتگو با مهر با تایید شیء نورانی در آسمان البرز و برخوردش در بیابان های شهرستان اشتهارد و نظرآباد گفت: نیمه های شب گذشته شیء نورانی در مرز شهرستان اشتهارد و نظرآباد به زمین برخورد کرده است.

وی در ادامه گفت: نیروهای بحران دو شهرستان یاد شده به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

باقری به علت اینکه محل حادثه در بیابان های شهرستان نظرآباد و اشتهارد بوده است گفت: به احتمال خیلی زیاد این حادثه خسارتی در بر نداشته باشد.

برخی از شاهدان عینی صدای برخورد شیء نورانی را شنیده اند

حجت اله صادقی، فرماندار نظرآباد از حضور تیم های بحران در مناطق بیابانی نظرآباد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به گزارش های دریافتی از دهیاران روستاها از ساعات اولیه امروز تیم های مدیریت بحران در منطقه حضور یافته اند.

صادقی در ادامه گفت: با توجه به اینکه مردم در دهستان نجم آباد شیء نورانی را مشاهده کرده اند این دهستان مورد بازدید تیم گشت ویژه شهاب سنگ قرار گرفت.

فرماندار نظرآباد با اشاره به اینکه در دهستان نجم آباد بیابان های وسیعی وجود دارد، گفت: از صبح امروز که گشت های بحران منطقه را مورد بازدید قرار داده اند آثاری ناشی از سقوط شهاب سنگ مشاهده نکرده اند.

صادقی تایید یا تکذیب خبر اصابت شی نورانی در منطقه نظرآباد را منوط به بررسی بیشتر تیم بحران در منطقه دانست و گفت: یک تیم با حضور در فرودگاه آزادی البرز در حال گشت هوایی در منطقه هستند به محض دریافت اخباری مبنی بر یافتن آثار شهاب سنگ اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

در پایان باید گفت؛ شاهدان عینی این شی نورانی را در آسمان البرز روئیت کرده اند و صدای برخورد آن با زمین را شنیده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها